Dorin Negrau si-a prezentat de curand, mai precis pe 17 septembrie, la New York Fashion Week, cea mai recenta colectie a sa, QUEEN - BLOUSE ROMANIAN”, aducand cu aceasta ocazie un omagiu celei care a fost unul dintre primii promotori la nivel international al bluzei traditionale romanesti, domniei sale Regina Maria a Romaniei!
Colectia QUEEN - BLOUSE ROMANIAN” este provocarea cunoscutului designer pentru sezonul primavara-vara 2015/2016, valorificand la fel ca de fiecare data motivele traditionale din Transilvania in portul contemporan.
Prezentarea, care a avut loc la unul dintre cele mai importante evenimente fashion din lume, a inclus rochii delicate din matase, accente ultra-feminine, precum volanele sau jabourile, imbinand intr-o maniera inedita inspiratia provenita din portul popular cu elemente moderne.
Surpriza prezentarii a fost prezenta pe podium a Rebeccai Prodan, fiica cea mica a Anamariei Prodan.
"Odata cu colectia QUEEN - BLOUSE ROMANIAN” am reusit sa atrag atentia presei internationale prin naturaletea si romantismul boem al colectiei, prin usurinta cu care am adus elementele traditionale romanesti in colectia SS2016. Sper ca am reusit sa aduc o amprenta portului traditional in viitor", spune designerul.
"Rebecca Prodan a fost o surpriza placuta pentru mine la New York. Mi-a facut placere sa lucrez cu ea, este docila, dar si o fire puternica in acelasi timp", mai spune Dorin Negrau, care a dus sabotii romanesti pe podiumul de la New York .
Unul din cele mai iubite branduri de incaltaminte de catre vedetele din Romania, Mineli, a facut parte din proiectul designerului Dorin Negrau. Doua modele de saboti pentru femei, apartinand trendului primavara-vara 2016, realizati din blana si puf, cu tenta exclusivista, specifica marilor festivaluri de moda ale lumii au completat ținutele designerului Dorin Negrau la New York Fashion Week.
A fost interesant si frumos sa lucram impreuna cu Dorin Negrau pentru Festivalul de Moda de la New York. In afara de aceste modele create special pentru colectia lui Dorin, noi vom mai scoate pe piata si alte 4-5 produse adaptate la cerintele pietei publicului larg din Romania”, a declarat Ionut Glavan, unul dintre cei doi creatori ai brandului respectiv.