Emil Florescu participa in luna decembrie la targul de la Universitate cu tuica si palinca din Arges.
"Venim la targul de la Universitate ca sa vedem daca produsele noastre sunt apreciate de consumatori si cum se situeaza comparativ cu alte produse. E o verificare, o testare in practica a retetei de fabricatie. Dupa testarea retetei de fabricatie incercam sa strangem bani ca sa realizam si dotarea cu cele necesare. Criteriile sunt ca produsul sa fie calitativ si competitiv si pentru aceasta ar trebui organizate cat mai multe targuri cu produse traditionale, sa existe o autoritate care sa aiba un clasament al acestor produse in functie de calitatea lor si sa se inteleaga etapele pe care producatorii trebuie sa le parcurga pentru aplicarea in practica a retetei, astfel incat produsul sa aiba pretul competitiv pe piata. Consumatorul apreciaza calitatea produsului si tine cont si de pretul pe care poate sa il achizitioneze. Pentru aceasta, producatorii trebuie sa aiba putere economica care sa le permita dotarea cu utilaje care sa aiba consumuri minime de utilitati. Eu, ca producator, trebuie sa am in primul rand livezi care sa produca fructe de buna calitate, sa am dotarea tehnica (magazii, butoaie) si de asemenea sa am puterea economica ca sa pastrez mai multi ani cantitati suficiente de tuica si palinca astfel incat nivelul calitativ al produselor sa fie ridicat", ne-a spus Emil Florescu.