Ce trebuie sa faceti cand primiti o factura gresita, care nu contine date despre plafonare
Digi24
Joi, 13 Ianuarie 2022
15
Vicepresedintele ANRE a explicat miercuri seara, la Digi24, ce trebuie sa faceti cand primiti o factura care nu respecta legea, adica nu are plafonare, nu are compensare. Consumatorii finali care au neclaritati cu privire la valoarea facturii trebuie sa se adreseze in primul rand furnizorului, care este obligat sa ofere explicatii clare, apoi, daca nu sunt multumiti de raspuns, sa depuna plangeri la Autoritatea Nationala de Reglementare in Energie, la alte institutii si chiar in justitie, transmit reprezentantii ANRE intr-un comunicat.
Vicepresedintele ANRE a explicat miercuri seara, la Digi24, ce trebuie sa faceti cand primiti o factura care nu respecta legea, adica nu are plafonare, nu are compensare. Consumatorii finali care au neclaritati cu privire la valoarea facturii trebuie sa se adreseze in primul rand furnizorului, care este obligat sa ofere explicatii clare, apoi, daca nu sunt multumiti de raspuns, sa depuna plangeri la Autoritatea Nationala de Reglementare in Energie, la alte institutii si chiar in justitie, transmit reprezentantii ANRE intr-un comunicat.