Mai multe detalii, despre ideee campaniei Vodafone, obiectivele ei si legatura dintre 4G si SF, in continuare, intr-un scurt interviu cu Sebastian Olar, copywriter McCann Erickson.

- Care este ideea campaniei? Cum ati ajuns la aceasta idee?
- Sebastian Olar - Copywriter McCann Erickson: E ciudat ca noi, romanii, credem ca am ramas in urma cu tehnologia, cand suntem printre primele 3 tari din Europa in care Vodafone a lansat servicii 4G. Campania Vodafone "Experiente mai tari decat ne imaginam" se bazeaza pe observatia ca lucrurile pe care le facem astazi, chiar daca ne-am obisnuit cu ele, au inceput sa semene izbitor de mult cu filmele SF la care ne uitam cand eram mici. Ba chiar sa le depaseasca. Cu ideea campaniei te intalnesti in fiecare zi: o simpla plimbare cu metroul si iti dai seama ca SF-ul a devenit realitate. Cine ar fi zis acum 10 ani ca o sa vezi oameni citindu-si cartea preferata de pe tableta?

- Care este legatura dintre SF si 4G?
- Tehnologia 4G este unul dintre "miracolele" recente ale tehnologiei care a facut posibile lucrurile pe care le vedeam in SF-uri: apeluri video HD, redare video HD, viteze fantastice de download si upload. Suntem inconjurati de lucruri SF. Asistenta de la distanta a devenit si ea reala prin serviciul *777. Solutia de telemedicina dezvoltata in parteneriat cu SMURD le permite acum medicilor din spitale sa consulte pacientii din ambulante. Aplicatia Vodafone Salvamont ii ajuta pe salvatori sa te gaseasca mai usor in caz ca te-ai pierdut sau ai nevoie de ajutor.

- Cum l-ati ales pe Alexandru Mironov pentru vocea de pe fundal?
- Alexandru Mironov a fost alegerea naturala pentru acest proiect. Dupa ce ani de-a randul ne-a povestit despre SF-uri din postura de realizator al emisiunii "Stiinta si imaginatie", domnia sa este cu siguranta omul potrivit care sa ne povesteasca despre SF-urile reale pe care le traim.

- Care este obiectivul campaniei?
- Campania isi propune sa ii faca pe romani constienti de lucrurile minunate pe care tehnologia ni le permite si de usurinta cu care putem profita de ele. Chiar aici, la noi in tara. Au fost 2 zile de filmare atat in locatii din Bucuresti, cat si in studiourile de la Buftea. La filmarea spotului am lucrat cu Shahar Segal, un regizor cu care colaboram din 2007 si casa de productie Abis.

(Sursa : paginademedia.ro)