ZF.ro: Google promoveaza proba de canoe slalom la JO, printr-un nou logo interactiv

Google promoveaza, joi, proba de canoe slalom de la Jocurile Olimpice, printr-un nou logo interactiv, in care utilizatorul poate pune in miscare ambarcatiunea, pe care trebuie sa o aduca cat mai repede la linia de finis, trecand prin mai multe porti.
Proba de canoe slalom este sustinuta in mod regulat la Jocurile Olimpice de Vara din 1992, fiind insa introdusa in 1972.
Aceasta face parte din probele de caiac-canoe, care se impart in doua discipline: slalom si sprint. Probele sunt notate in functie de ambarcatiunea folosita si numarul de sportivi care o ocupa, astfel : C-1, C-2, K-1, K-2. La slalom, probele sunt: canoe simplu si dublu masculin, caiac simplu masculin si caiac simplu feminin. La sprint, caiacul poate fi ocupat si de patru sportivi sau sportive, iar cursele se tin pe o distanta de 200 sau 1.000 de metri, la caiac si canoe, la barbati, si de 200 sau 500 de metri, la caiac, la femei.
Probele de caiac-canoe fac parte din sporturile olimpice din 1936. In clasamentul tarilor cu cele mai multe medalii, pe primele trei locuri se afla Rusia (Uniunea Sovietica), cu 29 de medalii de aur din 51, Germania, cu 25 de medalii de aur dintr-un total de 55, si Ungaria - 19 de aur, insa cele mai multe medalii - 71.
Jocurile Olimpice de Vara de la Londra s-au deschis pe 27 iulie si se desfasoara pana pe 12 august.
Google isi schimba frecvent logoul pentru a marca evenimente importante si a omagia personalitati din diverse domenii.