Ziarul Financiar informeaza: Epoca televiziunii traditionale incepe sa apuna. Intram in "Era iPad"

Televiziunea prin cablu a inceput sa piarda teren in fata noilor tehnologii si a programelor disponibile pe Internet, care sunt mult mai ieftine. O analiza a institutului de cercetare american ISI Group arata ca peste 2 milioane de americani au renuntat in ultimii doi ani la abonamentele prin cablu detinute la Cablevision, Comcast si Time Warner.
Prabusirea televiziunii prin cablu are loc in momentul in care veniturile din reclame ale televiziunii au atins un nivel record, in pofida scaderii audientei TV.
In prezent, doar 41,5 milioane de americani mai au instalat cablu TV, iar situatia seamana izbitor cu cea inregistrata la mijlocul anilor 2000, cand numerosi americani au renuntat la telefoanele fixe, in favoarea celor mobile.
Televiziunea americana este cea mai veche, cea mai bogata, cea mai diversificata si cea mai privita din lume. Totusi, raportul de anul trecut al bancii elvetiene Credit Suisse arata ca in acest an numarul abonatilor pentru serviciile TV va scadea cu 200.000, tinand cont ca, din cele 1,8 milioane de cladiri construite anul trecut, doar 16,9% au fost conectate la serviciile de televiziune prin cablu.
In Romania, printre cele mai importante televiziuni se numara Pro TV (plus canalele inrudite Acasa TV, Sport.ro, Pro Cinema, MTV Romania), TVR 1, Antena 1, Prima TV si Realitatea TV