REALITATEA.NET informeaza: Twitter s-a reinventat, inspirandu-se de la Facebook si Google+

Platforma de micro-blogging a primit vineri un design si functii noi, prin care se urmareste cresterea popularitatii in randul utilizatorilor si a advertiserilor.
Twitter a trecut vineri prin schimbari majore: a capatat un buton de Home, iar hashtag-urile au fost rebranduite cu ajutorul instrumentului de cautare "Follow".
Noua versiune de Twitter este deocamdata disponibila pe aplicatiile de iOS si Android, urmand sa intre in vigoare pe site-ul oficial in urmatoarele saptamani, scrie news.cnet.com. Tot vineri, Twitter a lansat o noua versiune de Mac a Twitter client-ului TweetDeck si paginile de brand, care le permit companiilor sa-si personalizeze designul dupa bunul plac.
Schimbarile n-au fost insa privite cu ochi buni de utilizatorii de Twitter. Pe App Store, jumatate dintre cei care au notat aplicatia i-au dat o singura stea din cinci.
Serviciul de micro-blogging Twitter are peste 100 de milioane de utilizatori activi, care scriu in fiecare zi peste 250 de milioane de "tweet"-uri.