Rompetrol Downstream, divizia de retail a Grupului Rompetrol, in parteneriat cu Romtelecom au lansat cea mai mare retea de internet wireless intr-un lant de benzinarii din tara, clientii avand acum posibilitatea in mod gratuit sa-si verifice email-ul, sa afle ultimele stiri sau sa consulte starea meteo si informațiile din trafic.
Conexiunea de acces gratuit la internet este pusa la dispozitie de Romtelecom.
"Acest parteneriat sustine obiectivul companiei de a transforma benzinaria Rompetrol intr-o statie de energie, asigurand de la cele necesare miscarii - carburantii de calitate Efix si Alto, produsele de patiserie aferente restaurantului Hei (sandvisuri, pateuri, fructe sau alte produse alimentare proaspete) la informatiile aferente traseului dorit - meteo, curs valutar, stiri interne si internationale sau info trafic" declara Petrian Radulescu, marketing manager Rompetrol Downstream.

Serviciul Romtelecom de acces la internet este disponibil in peste 80 de statii Rompetrol din mediul urban (Rompetrol Hei si Litro), reteaua operata de Rompetrol Downstream in prezent ridicandu-se la peste 450 de benzinarii (statii proprii, Rompetrol Expres, Partener Rompetrol). Acesta va permite conectarea simultana a unui numar de pana la 100 de utilizatori, viteza de acces ajungand pana la 6 Mbps.

"Lunga colaborare dintre cele doua companii continua sa ofere beneficii majore clientilor ambelor organizatii. Oferirea de acces la internet wireless este doar un nou pas inainte in cadrul strategiei Romtelecom de a face accesul la internet disponibil tuturor," declara George Makowski, director executiv comercial, segment business, Romtelecom.
Parteneriatul dintre Rompetrol Downstream si Romtelecom pentru furnizarea solutiei de "hotspot" este incheiat pentru o perioada de 3 ani. Pentru susținerea activitaților si operațiunile din Romania, Grupul Rompetrol continua parteneriatul strategic semnat cu Romtelecom, ce include servicii integrate precum telefonie fixa, date, acces la internet sau gazduire date.
Serviciul de internet de banda larga al Romtelecom avea la jumatatea anului peste 881.000 de clienti, iar compania este lider de piata pe solutiile de internet si VPN oferite companiilor.

Rompetrol Downstream

Rompetrol Downstream, divizia de retail din Romania a Grupului Rompetrol, opereaza in acest moment circa 800 de puncte de alimentare cu carburanti la nivel national. Printre proiectele semnificative derulate de companie in ultimii ani, putem include inaugurarea Centrului de Operatiuni Rompetrol, primul centru de comanda si monitorizare a statiilor de alimentare carburanti din Romania, in urma unor investitii de 16 milioane USD. In plus, compania a introdus in 2009 si noua linie de carburanti premium Alto: benzina Alto 101, cu cea mai mare cifra octanica de pe piata, si motorina Alto 55, destinata reducerii emisiilor motorului si sporirii performantelor acestuia.

Romtelecom

Romtelecom a raportat peste 4,5 milioane abonamente la jumatatea anului 2010. De peste trei ani, Romtelecom actioneaza conform strategiei Clientul pe locul 1, ce implica oferirea de mai multe beneficii clientilor sai la aceleasi preturi sau chiar la preturi mai mici. In ultimii ani, Romtelecom s-a pozitionat ca un furnizor complet de solutii de comunicatii, consolidandu-si prezenta pe pietele de internet broadband si TV, precum si a serviciilor integrate IT&C. Brandul sub care actioneaza compania pe segmentul business este Romtelecom Business Solutions. Pentru mai multe detalii, accesati www.romtelecom.ro.