Operatorii de telefonie au obligatia, incepand de azi, 14 mai, sa informeze mai bine clientii cu privire la serviciile oferite si la tarifele practicate, pentru ca acestia sa poata lua o decizie corecta. Astfel, toti clientii care vor intra in magazinele sau punctele de lucru proprii sau din retelele de distributie ale partenerilor care ofera servicii de telefonie, pe baza de abonament, vor putea citi pe un afis expus in locuri usor accesibile si vizibile pentru public care sunt drepturile lor de informare in calitate de utilizatori ai serviciilor de telefonie. Totodata, ei vor fi informati cu privire la modalitatea de solutionare a reclamatiilor, care va fi detaliata intr-un document inmanat la cerere sau la momentul incheierii contractului. De asemenea, pe parcursul derularii contractului, utilizatorul final va avea dreptul de a solicita si de a primi o factura detaliata, in care se vor regasi informatii referitoare cel putin la perioada de tarifare, tarifele percepute, gratuitatile/reducerile de care abonatul a beneficiat, lista completa a apelurilor efectuate si receptionate, durata acestora si altele. (T. D. )