Pe 22 noiembrie 2005, la ora 10:00, revista Link, in parteneriat cu DotCommerce si Camera de Comert si Industrie Bucuresti, te invita la “Doing Business Online” - un seminar despre cum sa-ti construiesti un magazin virtual profitabil si cum sa-ti dezvolti o afacere pe Internet.

Evenimentul are loc la Camera de Comert si Industrie Bucuresti si are ca scop medierea unei intalniri intre furnizorii de solutii de e-Commerce, administratorii si viitorii proprietari de magazine virtuale, agentiile de web-design, online advertisers si presa, in vederea obtinerii unui dialog constructiv pe marginea dezvoltarii unui business pe Internet.

“Doing Business Online” este structurat in doua parti, prima reprezentand un overview asupra pietei de e-Commerce la aproape 2 ani de la implementarea standardului 3D Secure in Romania, prezentandu-se evolutia si cifrele de tranzactionare, precum si previziunile specialistilor asupra tendintelor pietei . Scopul acestei sectiuni este de aprofundare a realitatilor pietei in vederea luarii celor mai bune decizii de business de catre cei direct implicati in comertul electronic (administratorii de magazine virtuale).
A doua parte este un workshop intitulat "Cum iti construiesti un magazin virtual profitabil" , care se adreseaza atat celor care vor sa se lanseze intr-un business online, cat si celor care detin deja un magazin virtual dar vor sa ii creasca profitabilitatea. Aceasta sectiune este construita ca un ghid de dezvoltare a unei afaceri "over the Internet", pornind de la caracteristicile fundamentale pe care trebuie sa le indeplineasca un site de e-Commerce, continuand cu publicitatea online (care va aduce vizitatori pe site si, implicit, potentiali clienti), cu alegerea partenerilor de plati, cu securitatea tranzactiilor atat pentru comerciant, cat si pentru cumparator si terminand cu frauda si modalitatile de combatere a acesteia.


Finalul intalnirii va culmina cu prezentarea unor studii de caz despre magazine virtuale romanesti de succes, in care proprietarii acestora vor prezenta problemele intampinate in implementarea solutiilor de comert electronic in propriul business. Aceasta ultima sectiune va constitui, practic, un schimb de experienta intre administratorii de magazine virtuale si cei care vor sa se lanseze intr-o afacere online.

“Doing Business Online” incurajeaza interactivitatea si dialogul prin sesiuni de intrebari dupa fiecare prezentare si prin alocarea a 30 de minute, la finalul intalnirii, pentru discutii libere intre speakeri si participanti.

Te invitam sa adresezi intrebarile tale celor direct implicati in comertul electronic romanesc - speakeri ai evenimentului “Doing Business Online” : Marin Mitroi (Director RomCard), Madalin Matica (Director of European Operations DotCommerce), Gheorghe Bavro (Director adj. Directia Monetica si Canale la Distanta BRD-GSG), Mioara Georgescu (Head of Cards Dept. Banca Ion Tiriac), Radu Georgescu (Presedintele grupului GeCAD), Antonio Eram (Strategy & Development Director DotCommerce), Liviu Nicolescu (Director adj. Directia pentru Tehnologia Informatiei MCTI), Irina Tuturuga (Director Magazin Virtual Diverta), Teo Paduraru (Director Best Computers), Liviu Taloi (PR Manager eMag), Marius Dosinescu (Director AvantajNet), Doru Panaitescu (Online Sales Manager ARBO Media).