Asesoft tinteste 10% din piata LCD-urilor
Gazeta de Sud
Marti, 27 Noiembrie 2007
10983
Compania IT Asesoft Distribution vrea pentru anul viitor dezvoltarea marcii proprii de monitoare LCD, Horizon, prin atingerea unei cote de piata de 10% si pastrarea primului loc între marcile românesti de monitoare LCD, a anuntat ieri compania.„În ultimii doi ani, piata de monitoare a cunoscut o transformare rapida, astfel ca, în prezent, 94% dintre clienti se îndreapta catre monitoarele LCD si doar 6% catre cele cu tub catodic. Dupa estimarile noastre, piata totala va tinde spre 950.000 de unitati, în crestere cu aproximativ 35% fata de anul anterior. Asesoft detine o cota de piata de aproximativ 20% din vânzarea marcilor Horizon, LG si Samsung, fiind, astfel, unul dintre liderii pe acest segment al pietei IT de distributie. Horizon detine 7,5% din piata în trimestrul al treilea al anului 2007, situându-se pe locul patru între preferintele românilor, iar la nivelul anului 2008 tintim o cota de 10%“, a declarat Iulian Stanciu, director general Asesoft Distribution. Orientarea românilor catre LCD-uri a favorizat dezvoltarea marcii Potrivit oficialului Asesoft, evolutia pozitiva se datoreaza, în principal, raportului foarte bun pret-performanta, conditiilor de livrare si caracteristicilor tehnice ale produsului. Transformarea pietei a favorizat dezvoltarea constanta, orientarea catre LCD în proportie majoritara fiind în beneficiul Horizon. Mentinerea pe locul întâi între brandurile românesti este un obiectiv pentru Horizon prin diversificarea continua a gamei de produse.Compania a acordat o atentie deosebita acestei marci, pe care a dezvoltat-o cu foarte mare atentie, în special pentru companiile care asambleaza si vând PC-uri.„Horizon este marca de produse dezvoltata de Asesoft în care au fost investite resurse importante si care ne aduce deja o cota de piata importanta. Clasificarea pe locul patru între marcile preferate de români, înaintea unor nume consacrate, ne ofera certitudinea ca produsul ofera un raport calitate-pret imbatabil, pe care clientul nu avea cum sa nu îl remarce“, a declarat Razvan Ziemba, director executiv Asesoft Distribution. Vânzarile brandului Horizon, 10% din afacerile companiei Horizon ofera clientilor o gama variata de monitoare LCD cu diagonala între 15 si 22 de inci si cu un timp de raspuns la unele modele de numai patru milisecunde.Asesoft a introdus la aceasta gama de produse garantia „zero pixeli defecti“, lucru care a atras un numar foarte mare de clienti.În prezent, aproximativ 10% din cifra de afaceri Asesoft Distribution o reprezinta vânzarile de produse purtând marca Horizon.„În 2008 estimam o trecere de la 17" catre 19" wide si de la 19" format 4:3 catre 22" wide. Formatul de 20" wide nu a avut mare succes, în schimb, cel de 22" wide a început deja sa fie foarte cautat. Cred ca monitoarele de 17" vor avea o pondere de circa 25-30% din vânzari, cele de 19" wide, de 25%, iar cele de 22" wide vor ajunge la 15% din totalul de vânzari“, a declarat Razvan Ziemba.Asesoft Distribution a încheiat anul 2006 cu o cifra de 72,2 milioane de dolari, în crestere cu 51% fata de anul anterior, si îsi propune realizarea unei cifre de 110 milioane de dolari în 2007. Compania de distributie IT are o baza de clienti formata din peste 1.000 de companii active si este furnizor important al retelelor de retail locale.Asesoft Distribution distribuie o gama completa de produse, reprezentând furnizori de top ai industriei IT: AMD, Asrock, BitDefender, Delux, Flybook, Galaxy, Gigabyte, HIS, Horizon, Innovision, Intel, Kingston, LG, Maxtor, Microsoft, Miyako, Nanya, Princeton, Samsung, Seagate, Sony, Western Digital.
Aleph News
Joi, 11 Aprilie 2024
10983
Antena3
Miercuri, 7 Februarie 2024
10983
Euronews
Miercuri, 31 Ianuarie 2024
10983
Aleph News
Miercuri, 31 Ianuarie 2024
10983