Compania IT Asesoft Distribution vrea pentru anul viitor dezvoltarea marcii proprii de monitoare LCD, Horizon, prin atingerea unei cote de piata de 10% si pastrarea primului loc între marcile românesti de monitoare LCD, a anuntat ieri compania.„În ultimii doi ani, piata de monitoare a cunoscut o transformare rapida, astfel ca, în prezent, 94% dintre clienti se îndreapta catre monitoarele LCD si doar 6% catre cele cu tub catodic. Dupa estimarile noastre, piata totala va tinde spre 950.000 de unitati, în crestere cu aproximativ 35% fata de anul anterior. Asesoft detine o cota de piata de aproximativ 20% din vânzarea marcilor Horizon, LG si Samsung, fiind, astfel, unul dintre liderii pe acest segment al pietei IT de distributie. Horizon detine 7,5% din piata în trimestrul al treilea al anului 2007, situându-se pe locul patru între preferintele românilor, iar la nivelul anului 2008 tintim o cota de 10%“, a declarat Iulian Stanciu, director general Asesoft Distribution. Orientarea românilor catre LCD-uri a favorizat dezvoltarea marcii Potrivit oficialului Asesoft, evolutia pozitiva se datoreaza, în principal, raportului foarte bun pret-performanta, conditiilor de livrare si caracteristicilor tehnice ale produsului. Transformarea pietei a favorizat dezvoltarea constanta, orientarea catre LCD în proportie majoritara fiind în beneficiul Horizon. Mentinerea pe locul întâi între brandurile românesti este un obiectiv pentru Horizon prin diversificarea continua a gamei de produse.Compania a acordat o atentie deosebita acestei marci, pe care a dezvoltat-o cu foarte mare atentie, în special pentru companiile care asambleaza si vând PC-uri.„Horizon este marca de produse dezvoltata de Asesoft în care au fost investite resurse importante si care ne aduce deja o cota de piata importanta. Clasificarea pe locul patru între marcile preferate de români, înaintea unor nume consacrate, ne ofera certitudinea ca produsul ofera un raport calitate-pret imbatabil, pe care clientul nu avea cum sa nu îl remarce“, a declarat Razvan Ziemba, director executiv Asesoft Distribution. Vânzarile brandului Horizon, 10% din afacerile companiei Horizon ofera clientilor o gama variata de monitoare LCD cu diagonala între 15 si 22 de inci si cu un timp de raspuns la unele modele de numai patru milisecunde.Asesoft a introdus la aceasta gama de produse garantia „zero pixeli defecti“, lucru care a atras un numar foarte mare de clienti.În prezent, aproximativ 10% din cifra de afaceri Asesoft Distribution o reprezinta vânzarile de produse purtând marca Horizon.„În 2008 estimam o trecere de la 17" catre 19" wide si de la 19" format 4:3 catre 22" wide. Formatul de 20" wide nu a avut mare succes, în schimb, cel de 22" wide a început deja sa fie foarte cautat. Cred ca monitoarele de 17" vor avea o pondere de circa 25-30% din vânzari, cele de 19" wide, de 25%, iar cele de 22" wide vor ajunge la 15% din totalul de vânzari“, a declarat Razvan Ziemba.Asesoft Distribution a încheiat anul 2006 cu o cifra de 72,2 milioane de dolari, în crestere cu 51% fata de anul anterior, si îsi propune realizarea unei cifre de 110 milioane de dolari în 2007. Compania de distributie IT are o baza de clienti formata din peste 1.000 de companii active si este furnizor important al retelelor de retail locale.Asesoft Distribution distribuie o gama completa de produse, reprezentând furnizori de top ai industriei IT: AMD, Asrock, BitDefender, Delux, Flybook, Galaxy, Gigabyte, HIS, Horizon, Innovision, Intel, Kingston, LG, Maxtor, Microsoft, Miyako, Nanya, Princeton, Samsung, Seagate, Sony, Western Digital.