Cu o rata de crestere ceva mai putin spectaculoasa decat in ultimii doi ani, publicitatea online va creste cu "doar 7,6 %" fata de anul trecut, se arata intr-o prognoza a TNS Media Intelligence, citata de Adage.

Aceasta rata de crestere confortabila pentru media online este oricum apropiata de dublul valorii ratei de crestere a publicitatii in general, prognozata si ea cu o crestere de 3,4 procente fata de 2004 (prin comparatie cu rata de crestere de 9,8% in 2004 fata de 2003). Din punct de vedere al ponderii Internetului in bugetele media, el se situeaza in jurul valorii de 5%, ajungand iar dupa un mare colaps al sectorului IT, la nivelul anului 2001. Oficialii TNS acorda credit suplimentar acestui nou canal media datorita prezentei in Top50 al spenderilor in Internet a unor companii care sunt departe de topul advertiserilor in general, aceste companii aducand un suflu promitator dinamicii viitoare a evolutiei adspendului in Internet.

Printre alte medii in crestere de numara revistele, cu 7,5% crestere, ziarele, cu 3,8% crestere, si respectiv retelele TV, cu 1,1% crestere comparativ cu 2004, in vreme ce printre cele mai "oropsite" medii din punct de vedere al dinamicii se numara televiziunile comerciale, in scadere cu 6,4%, urmate de publicatiile business-to-business, in scadere cu 0,9%, si respectiv radiourile, in scadere nesemnificativa, de doar 0,1%...