Cel putin de doua ori s-a discutat in ultimul an pe tema achizitionarii Yahoo! de catre Microsoft. In ultimele zile se pare ca subiectul este iar de actualitate, insa oficialitatile ambelor companii nu fac nicio declaratie pe baza acestei teme.

De data aceasta eventualele discutii dintre cele doua firme au la baza dorinta Microsoft de a intra puternic pe piata serviciilor on-line, dupa ce a pierdut in fata Google achizitionarea DoubleClick in urma cu cateva saptamani.

Din ultimele zvonuri se pare ca afacera nu va fi incheiata, cel putin nu acum, caci e posibil ca pe viitor subiectul sa fie din nou de actualitate. Daca Microsoft va reusi totusi sa cumpere Yahoo!, va inlatura de pe piata, cel putin teoretic, unul din cei trei mari ofertanti de servicii de e-mail din lume.

Daca pentru DoubleClick, Google a platit cash 3.1 miliarde $, Microsoft va trebui sa scoata din visterie 50 de miliarde $, suma la care este evaluat Yahoo! in momentul de fata. Lichiditati se pare ca ar fi, deoarece, in perioada achizitiei DoubleClick, Microsoft detinea 25 de miliarde $ bani in banca.