Am fost sunata azi de un operator Orange care ma ispitea cu diverse oferte de telefonie mobila si de Internet. Cred ca eu si tatal meu suntem cei mai vechi si fideli abonati ai acestei retele de telefonie mobila: Orange. Eu am abonament Orange de 18 ani!
Asa ca m-am dus azi la magazinul Orange de la Universitate din dorinta de a prelungi abonamentul pe care il am la ei cu inca 2 ani si de a achizitiona cu punctele pe care le aveam un telefon marca Huawei P8 Lite Mini. Aveam 59 de Euro puncte si urma sa mai dau o diferenta pana la cei 144 de Euro, atat cat costa telefonul dorit. Tatal meu are si el un abonament Orange (cu doua telefoane, dintre care unul este la mine de vreo 2 ani). Asa ca la el s-au strans 115 Euro (puncte), la care urma sa dea si el o diferenta, tot pentru un telefon Huawei P8Lite Mini pana la suma de 144 Euro (telefonul). Zis si facut, ne pierdem 3ore de stat la Orange (cu statul la coada, alegerea telefonului si negocierea cu angajatul Orange). Ne spune cat avem de platit, urma sa dam banii si ne spune ca abonamentul pe care il avem pentru fiecare telefon pe care il detinem, de 4 Euro (precizez, fara Internet, doar cu minute in Orange si 50 de minute nationale) va trece la 7 Euro fiecare. Mi s-a parut bataie de joc, mai ales ca ne-am inteles (atat in discutia telefonica, cu angajatul Orange, cat si cu angajatul de la magazinul Orange de la Universitate, Dan Constantinescu) ca abonamentul pentru fiecare telefon pe care il avem (in total 3) sa ramana tot la 4 Euro (precizez, fara Internet, doar cu minute in Orange si 50 de minute naționale).
O tipa, colega cu acest Dan Constantinescu, Luiza Gabriela Malschi, angajata la Orange, a venit si i-a soptit acestuia ceva la ureche. Imediat, la cateva minute distanta, chiar cand ne pregateam sa ii platim cele 2 telefoane, ni s-a spus ca trebuie sa trecem pe alt tip de abonament mai scump, daca le dorim. Asta in conditiile in care discutasem prelungirea celor 3 abonamente cu inca 2 ani.
Am impresia - de fapt, sunt sigura - ca suntem la cheremul unor angajati, ca daca le plac acestora sau nu ochii nostri ne aplica oferte asa cum ar trebui. Altfel, suntem bataia lor de joc!
Si, in afara de asta, dupa ce s-a intamplat acest incident, tot ei au chemat BGS-ul!
A venit o namila de la BGS, de parca eram niste infractori!
Culmea culmilor, ani de zile am scris articole pozitive despre cei de la BGS. Am facut si un interviu cu seful de la BGS. Nu am nimic cu cei de la BGS (i-am spus si tipului care a venit la cererea celor de la Orange). Am ramas in plus peste program pentru ca, desi nu am cumparat cele 2 telefoane (in conditiile impuse de ei) am ramas pacaliți cu prelungirea abonamentelor pe 2 ani).
Orange, ai innebunit?
In primul rand, treinuieste-ti mai bine angajatii. Marlania maxima mi s-a parut sa chemi BGS-ul si sa ma pacalesti asa, pe fata! Tatal meu a fost pacalit cu prelungirea a doua abonamente pe 2 ani (fara acordul nostru, in conditiile impuse de voi, pentru ca cele 2 telefoane nu au mai fost achizitionate tot din vina voastra!). Puteam sa chem si eu politia, sa sun la 112, dar nu am facut-o! E jenant cum va purtati cu oamenii, de pe urma carora traiti! Astept o solutionare la ceea ce am relatat. Acum ii inteleg perfect pe cei care se porteaza la alte retele de telefonie mobila.
De 18 ani cu abonament Orange platit la zi (fara nicio intarziere). Trebuie sa ma gandesc serios daca mai raman la voi sau nu!
Nu mi-ati facut niciodata cadou nimic! A, ba da, era sa uit: mi-ati dat acum cativa ani un telefon de 50 RON la prelungirea abonamentului cu 2 ani. Jenant!
Ce sa va urez in noul an?
Sa va mearga asa cum va purtati cu oamenii care sunt abonati la voi!
#Orange #bataiedejocfatadeoameni #dezamagire #tristete