it.bzi.ro: STUDIU! Reactia la Facebook Reactions nu este cea asteptata
Introduse la inceputul acestui an, noile Reactii Facebook le ofera utilizatorilor mai multe modalitati prin care isi exprima atitudinea fata de o postare, prin noi etichete pentru: dragoste, ras, uimire, tristete sau manie. Potrivit unui nou studiu realizat de firma Quintly, aceste noi reactii nu sunt foarte populare printre utilizatorii de Facebook, iar majoritatea continua sa foloseasca butonul Like pentru a-si arata aprecierea fata de un anumit tip de continut.
Firma a analizat 130.000 de postari si a descoperit ca 97% din interactiunile generate de acestea sunt Like-uri, comentarii si Share-uri.
O explicatie pentru faptul ca noile caracteristici ale butonului Like nu sunt prea folosite ar fi faptul ca majoritatea utilizatorilor acceseaza Facebook de pe dispozitive mobile, iar pentru a folosi noile reactii trebuie sa tina apasat degetul pe ecran, iar apoi sa selecteze eticheta dorita. In schimb, pentru a da Like nu trebuie decat sa dea clic pe butonul dedicat.
Cercetarea celor de la Quintly a aratat ca tipul de continut video genereaza cu 40% mai multe reactii decat cel care include imagini.
Totusi, este prematur sa tracem concluzii dupa doar doua luni de la lansarea Facebook Reactions.