LIBERTATEA: GOOGLE are un nou LOGO pentru Campionatul Mondial de Fotbal 2014
Ceremonia de deschidere a Campionatului Mondial de Fotbal 2014 a fost sursa de inspiratie si pentru Google care are un nou logo dedicat importantului eveniment sportiv din Brazilia.
Peste un miliard de telespectatori din 200 de tari au urmarit ceremonia de deschidere, iar in tribune s-au aflat din cei 21 de lideri mondiali asteptati in Brazilia cu ocazia Cupei Mondiale. Google si-a schimbat din nou logo-ul, folosind elemente din spectacol, pentru a celebra Campionatul Mondial de Fotbal 2014.
Pentru fiecare minut al ceremoniei de deschidere au fost necesare 200 de ore de repetitii, au dezvaluit organizatorii. Spectacolul, impartit in patru acte, a evocat diversitatea si frumusetea Braziliei si a adus un omagiu naturii, oamenilor si fotbalului. Prima parte a festivitatii a fost dedicata junglei amazoniene, mesajul fiind cel al armoniei dintre natura si om.