Stilista Adina Buzatu a inceput anul in forta. Pe data de 5 ianuarie, a plecat intr-o calatorie de afaceri in Italia, unde timp de 20 de zile se va ocupa de selectia colectiilor pentru noul sezon. Ca in fiecare an, Adina Buzatu face comenzile, dupa ce isi stabileste linia stilistica pe care doreste sa o imprime sezonului respectiv. Fiind distribuitor unic pentru nu mai putin de 49 de branduri pentru Romania, munca de creatie nu este usoara, pentru ca trebuie sa se concentreze permanent asupra a ceea ce trebuie sa aleaga de la fiecare in parte. Pe langa brandurile traditionale, care ii ofera posibilitatea de selectie la showroom-uri, Adina vizeaza si branduri noi, pe care le gaseste in targurile de moda de prestigiu precum Pitti Uomo si White Milano. Participarea la aceste evenimente i-a prilejuit stilistului si cateva intalniri de exceptie cu oameni foarte importanti din lumea modei internationale.
La Milano, Adina a avut ocazia sa o revada pe Vivienne Westwood, faimosul si excentricul designer britanic, pe care il mai intalnise si anul trecut.
"O admir si o respect enorm. Creatiile ei imi plac mult si ma mandresc cu faptul ca am si eu am in garderoba cateva rochii semnate de ea. Este o persoana speciala, am stat de vorba minute in sir. Mi-a marturisit chiar cine urma sa fie vedeta show-ului ei de a doua zi. Era vorba de rapperul sud-coreean Psy, interpretul hit-ului "Gangnam style"", a spus Adina Buzatu.
La Pitti Uomo de la Florenta, Adina a avut o intrevedere cu cel mai faimos designer de camasi din lume, Sebastian Dollinger de la Eton, brand suedez pe care Trends by Adina Buzatu il reprezinta in exclusivitate in Romania, si s-a revazut cu vechile si bunele ei prietene, Babbette Wasserman si Jan Leslie, faimosi designeri de bijuterii si butoni cu care colaboreaza de multe sezoane.
De asemenea, una dintre intalnirile notabile a fost si cea cu managerii Albert Thurston, faimosul brand britanic de bretele, care i-au comunicat Adinei ca a reusit performanta de a deveni clientul lor numarul 1 din toata lumea doua sezoane consecutive. "Sunt foarte flatata, dar trebuie sa precizez ca acest lucru se datoreaza in primul rand clientilor mei care au inteles ca detaliile fac diferenta si ca nu reprezinta o cheltuiala, ci o investitie", a spus Adina Buzatu.