O cunosc pe Georgiana Idriceanu de cativa ani, desi recunosc ca nu prea am interactionat cu ea. Georgiana are 37 de ani si o urmaresc pe Facebook de ceva vreme. O admir pentru faptul ca are postari interesante si pentru ca se ocupa in mod special de aspectul ei fizic, mergand la sala de fitness in mod constant.
IDRILOG (www.idriceanu.com) este blogul ei de parenting & lifestyle.
Pe scurt, prezentare ei oficiala ca persoana publica este: un condei sprintar si agresiv ce oscileaza intre scriitura de presa, beletristica si fapt divers.
Mai pe lung, este jurnalist cu patalama si blogger cu domeniu propriu, cu o experienta de 15 ani in primul caz si incredibil, dar iata ca in noiembrie s-au implinit 12 ani in al doilea caz.
A scris pentru Mediafax, Pro Cinema, Unica, Femeia, Femeia de Azi, Sanatatea de Azi, Mami, Mamica de Azi, Bucataria de Azi, World Class, pentru diversi alti clienti si site-uri corporate.
S-a ocupat un pic si de PR - not my thing, dar se pare ca abilitatile sale de a aduce oamenii laolalta sunt apreciate, un pic de vazarea de pantofi la Humanic, un pic de jurnalism turistic in online.
Blogul a aparut ca urmare a unei directive de serviciu in noiembrie 2006, pe cand lucra in redactia Unica, si nu l-a privit ca pe o corvoada, ci ca pe o ocazie de show-off, in online, pe langa felul ei de-a fi, de paun, din viata reala.
Asta pentru ca am fost incurajati sa dam din casa cat mai mult, pentru a ne apropia de comunitatea de cititoare.
Cand am parasit echipa revistei, am cerut voie sa iau si blogul cu mine - cu tot continutul sau de pana atunci - si, din fericire, mi-a fost permis. De la respectivul punct incolo, aceasta activitate in online a fost destul de fluctuanta, pana ce am devenit mama pentru prima data si, stand cu copilul acasa in concediu, am reinceput sa scriu tot mai sustnut pe blog. Acesta a devenit tot mai cunoscut - desi multa lume, mai ales cei din bransa media, ma percepea, inca, mai mult ca jurnalist decat ca blogger, astfel incat, in curand, am avut si prima campanie platita.
In urma cu trei ani si jumatate am mutat totul pe domeniu propriu, iar acum un an si jumatate i-am schimbat si infatisarea, cu o tema mai profi si mai placuta vizual. In tot acest timp, Idrilog a crescut si ca audienta, dar si ca incasari, de ce sa nu recunosc. Am ajuns la aproximativ 20.000 de unici si 80.000 de vizite pe luna.