Grupul Carrefour si WWF Romania au inceput anul acesta un parteneriat strategic pe trei ani care are ca scop protejarea a 21.000 ha de paduri.
De azi, cei doi parteneri s-au aliat pentru a oferi o sansa in plus naturii,
prin campania Mai mult decat un plus.
WWF lanseaza colectia de jucarii din padure, Mai mult decat un plus, iar replici ale mai multor animale salbatice, cum ar fi bufnite, caprioare, marmote, iepuri, vulpi, lupi si ursi lupta alaturi de WWF pentru apele, padurile si speciile salbatice din Romania. Plusurile asteapta sa fie luate acasa de catre iubitorii de natura, din hipermarketurile Carrefour din Bucuresti - Carrefour Baneasa, Carrefour Orhideea si Carrefour Colosseum, pana pe 31 decembrie 2017.
Colectia de jucarii WWF Mai mult decat un plus este speciala, creata in cadrul parteneriatului WWF Romania si Carrefour Romania, iar fondurile rezultate din vanzarea jucariilor de plus se duc in totalitate catre WWF Romania ca donatii pentru proiecte de conservare a apelor dulci, padurilor si speciilor salbatice din Romania, spune Cristina Haita, coordonator parteneriate corporate la WWF Romania.
Prioritatile WWF Romania sunt protejarea padurilor, apelor si speciilor salbatice. Pentru a proteja padurile, in 2012 WWF a pus bazele legislatiei care urma sa protejeze padurile virgine si a identificat in ultimii 5 ani 30.000 ha de paduri virgine. De asemenea, a fost printre organizațiile care au luptat pentru includerea celor 24.000 ha de paduri virgine inin patrimoniul UNESCO, in iulie ac.
Padurile din Romania adapostesc o multime de animale, unele care au disparut deja din alte tari, cum ar fi ursul brun. De aceea, pentru a adauga si o componenta educativa, jucariile din magazine vor putea fi gasite intr-o casuta speciala, cu informatii despre speciile salbatice pe care le reprezinta fiecare plus si, pentru care lupta fiecare persoana care cumpara o jucarie WWF. De exemplu, 40% dintre ursii Europei traiesc in Romania si, alegand un urs de plus, contribui la protejarea lor sustinand eforturile WWF, a adaugat Alexandra Dumitrescu, Digital Fundraising Coordinator la WWF Romania.
Protejarea raurilor naturale din Romania este o alta prioritate a WWF, care lupta pentru salvarea Jiului si pentru refacerea luncii Dunarii, 2.000 de ha fiind deja renaturate.
In ceea ce priveste speciile salbatice, WWF a readus zimbrii in Munții Țarcu din Carpatii Meridionali si lupta pentru combaterea braconajului la sturion, dar ssi pentru a mentine activ singurul orfelinat de ursi din Europa.
Asa cum mentioneaza si titlul, Grupul Carrefour si WWF Romania au inceput anul acesta un parteneriat strategic pe trei ani, ce are ca scop protejarea a 21.000 ha de paduri, precum si promovarea consumului responsabil si a unui stil de viața sustenabil in randul clientilor, a angajatilor si a furnizorilor Carrefour. Pe durata celor trei ani de parteneriat vor fi evaluate in total 21.000 hectare de padure, cu scopul identificarii padurilor virgine si apoi obtinerea statutului de protectie. Padurile virgine sunt ultimele ecosisteme forestiere in care natura supravietuieste in forma sa pura, fara a fi afectata semnificativ de intervenția omului. In padurea virgina traiesc arbori de toate varstele, sub coroanele gigantilor de peste 500 de ani misuna peste 10.000 de specii de animale.
Jucariile concepute de WWF si comercializate prin Carrefour in cadrul campaniei Mai mult decat un plus, reprezinta un cadou inspirat si educativ pentru cel care il primeste, dar si o modalitate prin care contribuim la pastrarea naturii. Carrefour va redirectiona fondurile catre WWF Romania, pentru planurile de conservare a apelor, padurilor si speciilor salbatice. Credem in aceste proiecte si ne dorim sa le vedem duse la bun sfarsit, dar si sa demonstram ca gesturile mici pot avea un impact mare, a mentionat Andreea Mihai, Director de Marketing & Comunicare, PR & Solidaritate, Dinamica Comerciala & Pricing Carrefour, referitor la colaborarea WWF - Carrefour Romania.


Pentru mai multe detalii, contactati:
Cristina Haita, Coordonator parteneriate corporate in cadrul WWF Romania, 0730098712, [email protected]
Adriana Trocea, Expert comunicare externa in cadrul WWF-Romania, 0728278737, [email protected]
Carrefour Romania, [email protected]

Mai multe informatii despre activitatea WWF:
- sturioni: http://www.wwf.ro/ce_facem/specii/sturionii/
- paduri: http://www.wwf.ro/ce_facem/paduri/
- Dunarea si Delta Dunarii: http://www.wwf.ro/ce_facem/dunrea_i_delta_dunrii/
- rauri de munte: http://raurileromaniei.ro/
- zimbri: http://www.wwf.ro/ce_facem/arii_protejate/mgura_zimbrilor__laborator_de_inovaie_pentru_natur/
- orfelinatul de ursi: http://wwf.ro/bearbrother

Despre WWF (World Wide Fund for Nature)
Infiintata in anul 1961, WWF este una dintre cele mai importante organizatii internationale care deruleaza proiecte pentru conservarea naturii, in peste 100 de tari. Misiunea WWF la nivel global este sa opreasca degradarea mediului inconjurator si sa construiasca un viitor in care oamenii traiesc in armonie cu natura. Mai multe detalii la: www.wwf.ro.

Despre Carrefour:

Cu peste 10.100 de magazine in 34 de tari, Grupul Carrefour este al doilea retailer mondial si numarul unu in Europa. De peste 50 de ani, Carrefour este un partener pentru viata de zi cu zi. In fiecare zi, acesta primeste in magazinele sale peste 10 milioane de clienți din lumea intreaga, oferindu-le o gama larga de produse si servicii la prețuri echitabile.
In Romania, Grupul Carrefour numara 303 de magazine dintre care 32 hipermarketuri Carrefour, 218 supermarketuri (203 magazine Market si 15 magazine Express Orange), 42 magazine de proximitate Express, 10 magazine de proximitate Contact, un magazin de comert online: www.carrefour-online.ro.