radardemedia.ro informeaza: Haluk Kurcer si-a inceput cariera profesionala in 1977, la Garanti Bank Turcia, iar astazi urmareste cu interes cifrele de audienta a televiziunii pe care o conduce. Jovial, mereu interesat de performanta, presedintele Kanal D, Haluk Kurcer, transmite o siguranta care cuprinde si angajatii Dogan Media International.
Halul Kurcer a acordat un interviu in exclusivitate pentru Radar de Media in care vorbeste despre parcursul Kanal D de-a lungul celor 8 ani de existenta in Romania, concurenta, dar si despre piata de publicitate.

- Ati migrat” din industria bancara catre mass-media. Cum ati decis sa faceti o schimbare atat de brusca?
- De la un anumit nivel de management, experienta intr-un anumit domeniu de activitate nu mai reprezinta un criteriu de top in recrutare, cred ca din acest punct al carierei se pune accent pe abilitatile de management si, in special, de leadership. Cand am primit propunerea de a prelua pozitia de Presedinte Kanal D, am raspuns fara sa stau pe ganduri. Am considerat ca este o provocare, chiar daca urma sa-mi desfasor activitatea intr-o industrie in care nu mai activasem. Ceea ce m-a motivat a fost noutatea, dar si dinamica domeniului. Mass-media m-a captat imediat. Nu am avut dificultati in a intelege mecanismele administrarii acestui tip de business, iar experienta dobandita in domeniul bancar s-a dovedit utila. Gandindu-ma la cei opt ani care au trecut de la prima zi de emisie a Kanal D, pot spune ca sunt mandru de succesul statiei si de faptul ca am jucat si eu un rol in aceasta ascensiune.

- Nu v-a fost teama ca este un domeniu nou de activitate?
- Nu mi-a fost deloc teama. Dupa cum am spus, pentru mine a fost o provocare. Am avut parte de noi experiente profesionale si am invatat multe lucruri. Experienta bancara m-a ajutat mai ales din perspectiva financiara a administrarii unui business.

- Credeti ca postul Kanal D va pierde o parte din fanii serialelor turcesti in favoarea canalului Acasa TV, care difuzeaza serialul Sila”?
- Acasa TV nu reprezinta un competitor pentru noi, deoarece avem un profil diferit. Kanal D este o statie generalista, aflata in topul primilor trei jucatori de pe piata, in timp ce Acasa TV este un post de nisa. Rezultatele audienÈ›elor arata ca, dimpotriva, castigam telespectatori noi in fiecare zi. Anul 2015 a debutat cu o crestere semnificativa a audientei, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut. Sunt mandru de succesul inregistrat de serialele turcesti, Kanal D fiind prima staÈ›ie care a difuzat acest gen de productie si iata ca aceasta strategie a fost adoptata si de alte statii TV. Serialele turcesti sunt productii de calitate, cu mesaj puternic, iar in ultimii ani, au castigat foarte multi fani â€" nu numai in Romania, ci si la nivel mondial. In prezent, Kanal D difuzeaza doua seriale turcesti de succes -” Tradarea” si Yaman” â€" care atrag o paleta larga de telespectatori.

- Asadar, Acasa TV nu reprezinta pentru dumneavoastra un competitor?
- Rezultatele de audienta inregistrate in ultimii trei ani ne plaseaza printre primele trei statii TV din Romania. Oferim telespectatorilor nostri un conÈ›inut diferit; reprezentam o alternativa si difuzam o varietate de productii â€" reality-show-uri, stiri, seriale, emisiuni de divertisment. In cei opt ani de emisie am experimentat si am oferit publicului programe originale, de calitate si investim in fiecare an pentru a ne consolida cota de piata.

Supermodels by Catalin Botezatu” este cea mai costisitoare productie a Kanal D? Care sunt asteptarile dumneavoastra?
- Supermodels by Catalin Botezatu” nu este cea mai costisitoare productie a noastra, insa este mai scumpa decat multe dintre programele pe care le realizam in prezent. Startul a fost foarte bun. Este un show cu mare potential, in care dramatismul va creste odata cu eliminarile succesive ale concurentilor. Modelele â€" fete si baieti â€" locuiesc in aceeasi casa, sunt nevoiti sa faca fata provocarilor si dificultatilor traiului in comun alaturi de competitorii lor. Catalin Botezatu este un mentor dur, miza este una foarte mare, ceea ce asigura show-ului dinamism si o intriga puternica.

- Este Kanal D un competitor puternic in peisajul media autohton?
- Performantele Kanal D vorbesc de la sine. Credem in competitie, ne respectam competitorii si luptam in fiecare zi pentru a castiga audienta si pentru a oferi publicului productiile pe care le doreste.