romaniatv.net: Cum arata Pasajul de la Piata Presei Libere. Cand va fi gata
Pasajul de la Piata Presei Libere prinde contur. S-au turnat deja peretii de sustinere ai pasajului si dala de acoperire a acestuia. Pasajul ar trebui sa fie gata in primavara acestui an.
Lucrarile la Pasajul subteran Piata Presei Libere au fost demarate in martie 2014, iar in primavara acestui an pasajul ar trebui sa fie gata.
Potrivit utilizatorului Chevic, care a postat imagini de la pasajul Piata Presei Libere pe forummetrouusor.com, lucrarile au intrat in linie dreapta, scrie b365.ro. Astfel, pe Bd. Marasti se lucreaza la finalizarea peretilor mulati, iar apoi, dupa intarirea planseului pe Sos. Kiseleff, se va face jonctiunea intre cele doua ramuri Sos. Bucuresti-Ploiesti si Sos. Kiseleff si se va incepe acoperirea peretilor mulati.
Ion Dedu, seful Directiei de Infrastructura si Transporturi, a anuntat, in prima saptamana a lunii februarie, ca s-a incheiat turnarea peretilor de sustinere ai pasajului rutier de la Piata Presei. De asemenea, tot atunci a fost turnata dala de acoperire a pasajului, in proportie de 90%.
Datorita vremii favorabile constructorii au putut trece si la lucrarile de excavatii, atat pe rampele de intrare in pasaj, cat si sub dala de acoperire, potrivit lui Dedu.
- Speram ca pana la sfarsitul acestei luni, inceputul lunii martie, sa se incheie tot ceea ce inseamna structura de rezistenta si sa se inceapa, practic, lucrarile de realizare a carosabilului in interiorul pasajului, dar si refacerea carosabilului deasupra si lucrarile de finisaje, respectiv partea de carosabil in interior si acoperirea peretilor care vor camasui acesti pereti mulati, a declarat, anterior, Ion Dedu, la Bucuresti FM.
A fost realizata, aproape in totalitate, si structura de rezistenta a pasajului pietonal care va subtraversa Soseaua Kiseleff, asigurand legatura intre terminalul RATB si Parcul Herastrau.
Ritmul accelerat in care se desfasoara lucrarile va permite finalizarea lucrarii in perioada aprilie-mai, anul acesta, a mai spus seful Directiei de Infrastructura.
Pasajul este realizat pe un singur sens, acela de intrare in Capitala de pe soseaua Bucuresti-Ploiesti, avand doua iesiri - una pe Kiseleff si alta pe Marasti.
Pasajul porneste din soseaua Bucuresti-Ploiesti cu doua benzi de circulatie si se bifurca astfel: pasaj cu doua benzi de circulatie spre Kiseleff si o ramura cu o banda de circulatie largita spre Marasti.
Lungimea aproximativa a pasajului este de 700 de metri cu tot cu rampe. Valoarea investitiei se ridica la 60.422.927,56 de lei fara TVA.
Beneficiile pasajului sunt, conform proiectului, fluidizarea circulatiei, reducerea noxelor, a ratei accidentelor si costurilor de exploatare.