Strategia pe termen lung a Grupului Carrefour vizeaza dezvoltarea parteneriatelor cu producatorii romani, prin actiuni care incurajeaza consumul de produse romanesti, totul din dorinta de a sustine economia Romaniei!
La nivel national, Carrefour Romania continua acest angajament prin colaborarea cu peste 1.500 de furnizori romani si prin dezvoltarea de proiecte specifice, menite sa ofere acces consumatorilor la produsele romanesti.
"De 13 ani sustinem consumul de produse romanesti, dezvoltand aceste parteneriate foarte dragi noua, care ne-au adus satisfactii pe masura efortului pe care l-am depus ca ele sa devina realitate. In colaborarea cu furnizorii romani, am cautat sa gasim intotdeauna avantajele ambelor parti, chiar daca munca din spate este una dificila. Pe de-o parte, ne dorim sa ajutam economia romaneasca, venind in sprijinul producatorilor cu solutii care sa le permita dezvoltarea afacerii si reducerea costurilor. Pe de alta parte, prioritatea noastra este sa satisfacem nevoile clientilor nostri prin produse proaspete, de calitate superioara", a declarat Andreea Mihai, Director Marketing al Carrefour Romania.
Colaborarea pe aceasta axa are drept rezultat dezvoltarea economiei romanesti prin:
• generarea de noi locuri de munca si consolidarea afacerilor locale
• scurtarea distantei de transport a materiilor prime, a produselor finale, care se traduce printr-o amprenta mai mica asupra mediului si printr-un cost mai mic pentru consumatorul final.
O alta actiune importanta pentru Carrefour este dezvoltarea Marcilor Proprii in Romania.
Din cei aproximativ 1.500 de colaboratori locali, multi dintre acestia contribuie la dezvoltarea produselor Marca Proprie Carrefour in Romania.
"Marcile Proprii Carrefour ar fi mai usor de importat, asa cum procedeaza majoritatea retailerilor, insa noi am ales calea cea grea - dezvoltarea, pe parcursul a luni intregi, in conformitate cu caietul de sarcini, a unor produse romanesti, realizate de catre romani pentru romani", a continuat Andreea Mihai.
Filiera Calitatii Carrefour pentru carne de porc, cartofi si morcovi este o alta initiativa dezvoltata de Carrefour pentru a sustine productia romaneasca. Produsele distribuite sub acest brand sunt obtinute prin activitati responsabile, care asigura protectia solului si a mediului, acestea fiind 100% provenite din agricultura locala. Calitatea produselor este garantata prin monitorizarea atenta a intregului proces de crestere a animalelor si legumelor.
Cea mai noua actiune dezvoltata de Carrefour Romania este parteneriatul cu Asociatia Bio Romania care a permis accesul consumatorilor, incepand cu luna iulie 2013, la produsele membrilor asociatiei. Produsele sunt procesate chiar in satele Romaniei, din fructe si legume, miere si verdeturi crescute in mod traditional, respectand totodata reglementarile europene privind calitatea produselor bio. Produsele Bio Romania sunt disponibile in toate hipermarketurile Carrefour din tara.
Cu peste 10.100 de magazine in 34 de tari, Grupul Carrefour este al doilea retailer mondial si numarul unu in Europa.
De peste 50 de ani, Carrefour este un partener pentru viata de zi cu zi. In fiecare zi, acesta primeste in magazinele sale peste 10 milioane de clienti din lumea intreaga, oferindu-le o gama larga de produse si servicii la preturi echitabile.
In Romania, Grupul Carrefour numara 155 de magazine dintre care 25 hipermarketuri "Carrefour", 79 supermarketuri "Market", 44 magazine de proximitate "Express", 6 magazine de proximitate "Contact" si un magazin de comert online: www.carrefour-online.ro.