Un raport recent realizat de Markets & Markets confirma inca o data cresterea rapida a solutiilor digitale: 8,94% in urmatorii sase ani. Motivele: posibilitatea ajustarii mesajelor de marketing in timp real pentru a influenta deciziile clientilor, cresterea vanzarilor si reducerea cheltuielilor.
Monopoly Digital este una dintre primele companii din Romania care ofera solutii de publicitate Digital Out Of Home. Au trecut 10 ani de cand am vazut pentru prima data ecranele pe care se deruleaza o multitudine de materiale de entertainment, informatii si reclame ce fac mai interesante cele cateva minute in care asteptam la metrou de exemplu. Le-am vazut si in banci, in hipermarketuri, clinici medicale, avioane, baruri sau saloane cosmetice, numarul lor luand amploare, fara sa ne simtim invadati, ca in cazul altor medii.
Digital Signage, cel mai bine primit canal de comunicare
"In 2004, conceptul de digital signage era o noutate absoluta. Aparusera toate celelalte forme de expunere publicitara outdoor, dar pentru zona de indoor inca nu existau solutii atat de interactive si... colorate. Digital Signage inseamna retetele de televiziune cu circuit inchis pentru medii out of home, adaptate din punctul de vedere al contentului pentru locul in care sunt destinate. Marele lor avantaj este faptul ca nu sunt invazive, nu deranjeaza, fiind plasate acolo unde oamenii nu au prea multe variante de petrecere a timpului, unde asteapta ceva si acele cateva momente de infotainment sunt binevenite.", explica Gabriel Faflei, CEO Monopoly Digital.
Avand in vedere ca pretul tehnologiei folosite pentru acest tip de retele s-a redus odata cu trecerea anilor, solutia a devenit mai accesibila, chiar si pentru afacerile mici. Eficienta sa este asigurata atat de parteneriatele de lunga durata ale Monopoly Digital cu lideri mondiali de hardware si software, cat si de know-how-ul acumulat de companie.
"De-a lungul timpului, serviciul de Digital Signage a inceput sa isi largeasca aria de utilitate: unele companii au inteles ca il pot folosi ca mijloc de comunicare cu angajatii, pentru a face diverse anunturi in timp real fara a convoca sedinte, pentru a influenta decizia de cumparare a clientilor la punctul de vanzare sau pentru a motiva clientii prin concursuri cu premii instant. Tot explorand acest serviciu, solutiile noastre au devenit din ce in ce mai flexibile si interactive, cu aplicatii pe telefonul mobil, de exemplu", adauga Faflei.
City Charger: cel mai nou instrument pentru incarcarea telefoanelor mobile
Ce te faci cand esti in oras, trebuie sa dai un telefon sau un mail urgent si smarphone-ul tau nu mai are baterie? Monopoly Digital vine cu o solutie foarte practica: un incarcator amplasat in spatii publice, care poate fi utilizat la comun de mai multe persoane. Serviciul de incarcare functioneaza cu fise, iar fiecare 10 minute de incarcare sunt taxate. Telefonul este mereu in siguranta deoarece este incuiat, iar usa cutiei nu se deschide decat la tastarea codului PIN ales de utilizator. Pentru operatorii care vor sa ofere acest serviciu gratis, din punct de vedere business si tehnic, lucrul acesta este deja posibil.
"Problema cu telefoanele mobile din ce in ce mai performante este ca nu te mai poti desparti de ele. Si atunci ai de-a face cu o adevarata provocare in momentul in care bateria este pe terminate si nu esti aproape de o priza sau de un laptop. City Charger este un instrument foarte inteligent, care vine ca o salvare pentru multi dintre noi. El poate fi amplasat oriunde, la metrou, in banci, centre comerciale, restaurante sau in alte institutii sau locuri pe care oamenii le tranziteaza. Este cu adevarat un serviciu bonus pe care clientii il vor aprecia!", considera Gabriel Faflei. City Charger este un produs 100% marca Monopoly Digital. 
Monopoly Digital se afla in top 10 al operatorilor de rețele DOOH din lume, cu un portofoliu de activitate de-a lungul timpului ce contine 4000 de ecrane in 700 de locații, din 80 de orase din Romania, dar si Franta. Monopoly Digital ofera servicii la cheie, pornind de la consultanta si dezvoltarea proiectului, pana la montarea retelei, crearea contentului si managementul retelei 24/7. Printre clientii sai clasici se numara Dacia-Renault, Phillip Morris, Michelin, Mc Donald’s, KFC, BCR, BRD, Unicredit, Procter & Gamble, Kraft, Intersport, Marrionaud.