Vivre, cel mai mare retailer online de produse home & deco din Romania, va atinge pana la sfarsitul lui 2013 o cifra de afaceri consolidata de 7 milioane euro. La numai 18 luni de la infiintare, Vivre a ajuns in prezent la vanzari lunare de peste 1 milion de euro, o contributie semnificativa la cresterea accelerata reprezentand-o extinderile regionale realizate in 2013 in Bulgaria si Ungaria.
In luna ianuarie a anului viitor, Vivre continua valul de extindere regionala prin lansarea in Croatia. Vivre are in acest moment 700.000 de membri in cele trei tari in care se afla (Romania, Bulgaria si Ungaria), estimand pentru 2014 o dublare a numarului de abonati.
"Anul 2013 a fost un an intens, marcat de o dezvoltare locala consistenta si de extinderi regionale. Volumul vanzarilor a crescut in acest an de 7 ori, ne-am lansat in alte doua tari si avem in acest moment o echipa de peste 90 de angajati. Anul viitor vom continua planul de extindere regionala si vom incepe in ianuarie cu lansarea in Croatia", a declarat Monica Cadogan, director general Vivre
Modelul Vivre este unul de private sales (vanzari private), in care utilizatorii se inregistreaza pe site si au acces la promotii limitate ca timp si preturi reduse pana la 50%. Avantajul Vivre consta in selectia de produse si portofoliul de furnizori, o mare parte dintre acestia fiind din strainatate, oferind pe piata din Romania branduri in exclusivitate.
Inca de la infiintare, focusul companiei a fost pe a oferi clientilor o experienta de cumparare inedita pe care sa doreascs s-o repete in viitor.
In acest moment, 65% dintre clienti actuali au mai cumpărat si in trecut.
"Pentru a ne satisface cumparatorii mizam pe un client service personalizat si colectii de produse care sa provoace imaginatia prin design, calitate si unicitate. Astfel, ne-am concentrat pe dezvoltarea de parteneriate cu furnizori care sa ne garanteze o oferta generoasa, in acelasi timp deosebita. Avem in portofoliu marci premiate international, produse care pot fi gasite doar la noi, la preturi accesibile. In continuare ne vom concentra pe a dezvolta parteneriate cu furnizori care sa completeze gama de produse, astfel incat sa ne pastram acest avantaj competitiv care se traduce pentru cumparatori in exclusivitate si cele mai actuale tendinte", a declarat Monica Cadogan, director general Vivre.