Takko Fashion, grupul european de retail de moda ce isi desfasoara activitatea in mai mult de 1.800 de magazine din 16 tari din Europa de Vest, Centrala si de Est, a anuntat o crestere a veniturilor cu 1,6% in anul fiscal 2012/2013 intr-un mediu macroeconomic dificil.
Grupul si-a consolidat si mai mult amprenta internationala in Europa, continuand extinderea retelei de magazine in Germania, Austria, Elvetia, Benelux, Europa de Est si Italia, prin deschiderea a 181 de noi magazine.
Dezvoltarea venitului net se datoreaza deschiderii a 126 de magazine net, numarul total de magazine crescand de la 1.703 pe 30 aprilie 2012 la 1.829 pe 30 aprilie 2013.
Takko Fashion a lansat un format suplimentar de magazin numit "1982", axat pe vanzarea de articole vestimentare Basic in locatii din centrul oraselor. Incepand cu 2008, Grupul a deschis 26 de magazine "1982".
In ceea ce priveste piata romaneasca, Takko Fashion vizeaza in actuala sa ofensiva ca pana la finalul anului 2013 sa aiba in portofoliu cinci noi magazine. Deschiderile vor fi parte a planului de extindere a retelei de magazine pe piata romaneasca, inceput in 2007 cu scopul bine definit de a deschide 100 de magazine. Pana acum, retailerul de moda german a deschis si isi desfasoara activitatea in 64 de magazine in Romania. "Pentru Takko Fashion piata romaneasca este foarte atractiva, cererea de moda fiind foarte mare, dar, in acelasi timp, pretul trebuie sa fie bine chibzuit", arata Cosmin Ulmean, Country Manager Takko Romania. Astazi, Romania este una dintre pietele cu o crestere foarte rapida in Europa Centrala si de Est pentru Takko Fashion.