Nemtii din Wolfsburg vor sa ajunga lideri pe piata auto globala cu vanzari de 10 milioane de automobile pe an, iar marja de profit sa creasca la peste 8%, pana in 2018. Poate chiar mai repede.
Pietele emergente, in special China, si marca Skoda vor ajuta constructorul german sa ajunga liderul pietei auto pana in 2018.
Martin Winterkorn, CEO-ul grupului, este optimist si spera ca tinta va fi atinsa mai devreme.
China ar putea deveni cea mai mare piata pentru VW, in India situatia este mai complicata. Doar 53.300 de masini au fost vandute in 2010 pe o piata auto care ocupa locul doi din punctul de vedere al cresterii.
Modelul Rapid ar putea revigora vanzarile concernului si ar putea "fura" din segmentul lui Maruti Suzuki, mai ales dupa ce negocierile pentru o alianta intre VW si Suzuki au esuat, Skoda fiind o alternativa la modele ieftine de pe piata indiana.
Vanzarile in scadere din Rusia ar putea fi compensate de cresterile prognozate pentru piata din America de Sud.