Societatea de asigurari Euroins a fost reclamata la Comisia de Supraveghere a Asigurarilor (CSA), dupa ce a refuzat sa-l despagubeasca pe proprietarul unei masini avariate intr-un accident. Totul s-a intamplat pe 2 august, cand Cristian H. nu s-a asigurat la manevra de mers inapoi si s-a izbit cu masina in BMW-ul lui Mugurel Horbovanu. Pentru ca Politia a stabilit ca vinovat ar fi Cristian H., reparatia BMW-ului trebuia suportata de Euroins, unde era asigurat acesta. Potrivit normelor in vigoare, societatea Euroins trebuia sa achite service-ului 4.970 de lei dupa remedierea defectiunilor. "Ultimul document, respectiv cererea de despagubire, l-am depus pe 10 septembrie, iar pana la aceasta data nu am fost despagubit. I-am sunat zilnic, am sunat si la inspectorul zonal, dar fara vreun rezultat", a povestit Mugurel Horbovanu. In disperare de cauza, botosaneanul a facut plangere la CSA dupa care a depus si o plangere penala la Parchet impotriva reprezentantilor Euroins, pe care ii acuza de abuz in serviciu. "Am inteles ca pe 15 noiembrie ar urma sa aiba loc o conciliere directa intre proprietarul masinii si inspectorul de daune", a spus Vali Bordeianu, directorul Agentiei Euroins Botosani.
In ultima perioada, mai multi soferi s-au plans de incetineala cu care actioneaza firmele de asigurari, care fie platesc daunele cu intarziere, fie achita doar o parte din valoarea reparatiilor. Singura sansa solutionare a acestor probleme o reprezinta actiunile in instanta, insa acestea inseamna costuri suplimentare si timp pierdut.