Diesel in formula 30d.

estiri.ro - Stiri

Cauta in



RSS
 Stiri / Economie / Auto
Diesel in formula 30d.
Monitorul de Botosani
Construit din dragoste pentru europeni, Infiniti FX 30d le face viata grea unor modele SUV precum BMW X6 sau Porsche Cayenne, gratie noului propulsor diesel de 3.0 l si 238 CP.
In rest, acelasi design agresiv, acelasi interior de top si o dinamica peste asteptari chiar daca este hranit cu motorina.Primele fotografii oficiale cu noul Infiniti FX au creat panica in randul concurentilor. Unii au lansat sloganuri de tipul "primul SUV coupe", in timp ce altii au inventat noi clase - SAV (Sport Activity Vehicle) - cu scopul de a-si asuma cateva lucruri pe care, sincer vorbind, si le-au atribuit fara drept. In momentul lansarii generatiei precedente de FX, concurenta nu acorda o mare incredere SUV-ului cu spate plonjat si alura de coupe.Timpul a trecut, caroseria de SUV coupe a luat amploare, iar asezonarea la un motor diesel a fost o chestiune de timp. Cum era firesc, Infiniti a prins ideea si pana la lansarea unui nou propulsor diesel nu a mai fost decat un pas, foarte mic ca timp, dar foarte mare din punct de vedere tehnologic - 3.0 l, V6 diesel, 238 CP si 550 Nm, care promite un consum mediu de numai 9 l/100km ... de motorina.

Un vis urat

Sa vezi in oglinda retrovizoare un FX, fie el si diesel, cu siguranta iti da cateva emotii si cea mai buna solutie este sa-l lasi sa te depaseasca. La prima vedere, nimic nu tradeaza apetitul pentru motorina sau linistea de la bord. La exterior, singurul lucru care aminteste de V6 diesel este sigla de pe capota portbagajului, de altfel discreta.

devine frumos

Visul urat devine unul foarte frumos atunci cand ajungi la interior, unde luxul si calitatea sunt la ele acasa. FX este genul de masina gandita pentru pasageri, spatiul interior fiind peste media clasei. Ca termen de comparatie, spatiul din spate este fara doar si poate mai generos decat cel din X6, dar nu la nivelul celui din noul Cayenne. Pasagerii locurilor din fata sunt rasfatati cu o multitudine de reglaje pentru scaunele incalzite si ventilate. La capitolul gadgeturi, ne-a surprins intr-un mod placut noul sistem de avertizare la parasirea accidentala a benzii de rulare. Butonul este marcat cu FCW LDW si, odata apasat, te avertizeaza atat sonor cat si vizual cand masina paraseste banda de rulare fara a semnaliza. Interesant este ca acest sistem are si rol corector, franand rotile de pe partea care paraseste banda, masina revenind in deplina siguranta pe banda initiala.


30d, perfect barbatesc







Marea surpriza a venit din partea propulsorului, vedeta testului efectuat la Barcelona. Am avut ocazia sa-l conduc atat pe autostrada, cat si pe drumuri virajate, late cat numai un FX. Este singurul propulsor diesel din gama Infiniti - 3.0 l, V6 diesel si 238 CP - care din prisma pretului este o alternativa la 3.7 l benzina V6 de 320 CP. Odata apasat butonul Start, la interior isi face simtita prezenta "vocea" unui motor diesel care toarce rotund, dar apasat. Spre deosebire de concurenta, sunetul este mai grav, tipic unei marci puternice cum este Infiniti. In primele trepte de viteza cuplul de 550 Nm impresioneaza si pune in miscare cu usurinta cele peste 2 tone. Motorul este disponibil doar impreuna cu cutia automata cu 7 trepte, care schimba rapid si reuseste sa ofere un consum de carburant surprinzator de mic. Pe autostrada, antifonarea excelenta si treapta a 7-a etajata lung te fac sa percepi viteza de 130 km/h ca la 100 km/h in cazul majoritatii modelelor concurente. Consumul real de carburat la aceasta viteza este in jurul valorii de 8 l/100km, o cifra excelenta, demna de un motor diesel de 2000 cmc, amplasat pe o limuzina de clasa medie.In schimb, pe drumul virajat, FX 30d este penalizat de masa mare, precum si de montantii grosi care reduc vizibilitatea. Motorul se achita onorabil de sarcini, fiind ajutat si de rotile spate directoare care vireaza cu cateva grade pentru o abordare mai buna a virajului. Intr-un stil de condus alert, consumul mediu afisat de computerul de bord a ajuns la 14 l/100 km, un consum in limita clasei SUV, categoria 3.0 l V6 diesel.
(Marti 07.09.2010 09:08, Monitorul de Botosani) © Monitorul de Botosani
 Alte articole din aceasta categorie
Aro Camarad, un model formidabil, creat de studentii Facultatii de Mecanica din Iasi (19.02.2019)
Mercedes-Benz G-Class: De 4 decenii autovehicul emblematic de off-road (16.02.2019)
In loc de polisare: A fost inventata o alta metoda, revolutionara, pentru a reda stralucirea farurilor matuite (03.11.2018)
Secretele sofatului sportiv, dezvaluite de un blogger (14.10.2018)
Exista aparate de aer conditionat portabile pentru masina! (07.08.2018)
Ford a demarat productia SUV-ului compact EcoSport la uzina din Craiova (14.10.2017)
Masini second hand pe care sa nu le cumperi (12.05.2017)
O greseala des intalnita iarna este ca soferii sa nu lase motorul sa functioneze 2-3 minute inainte de a pune masina in miscare (11.01.2017)
La Salonul Auto de la Paris vor fi prezentate 4 modele restilizate: Dacia - Logan, Logan MCV, Sandero si Sandero Stepway (15.09.2016)
Dacia a vandut aproape 100.000 de masini in Uniunea Europeana in primele trei luni ale anului 2016 (15.04.2016)
 CURS VALUTAR
Duminica 31.05.2020
1 EUR 4.8426 lei +0.01%
1 USD 4.3517 lei -1.06%
1 HUF 0.0139 lei +0.24%
1 RUB 0.0617 lei -0.32%
1 BGN 2.4760 lei +0.01%
1 MDL 0.2496 lei +0.48%
1 Gr. AUR 241.3579 lei -0.98%
Toate valutele
Vineri 29.05.2020, BNR
Interviu / Exclusiv
Lili Fedorca: Izolarea si distantarea, in timpul pandemiei, afecteaza negativ individul la nivel psihic!

Lili Fedorca: Izolarea si distantarea, in timpul pandemiei, afecteaza negativ individul la nivel psihic!

Ultimele cautari
detasare satu mare 2010
mihai
rezultate titularizare bucuresti
surugiu ilie
gazeta de sud 02 03 2010
infractor serhan naim judecat la tribunalul pitesti in data de17 06 2010
accident rutier crasna 2010
horoscop taur
liste note examen suplinire cluj napoca
detasare satu mare 2010
Top cautari
telefonul telespectatorului la protv
antena
rezultate titularizare educatoare bucuresti 2011
lista
isj satu mare posturi propuse pentru restrangere
accident
rezultate
accidente rutiere 2010 cluj bihor
pro
raluca
Reteaua de siteuri

© 2002 - 2020 estiri.ro. Toate drepturile rezervate.
gazduire siteuri
gazduit de fhr.ro
Pagina generata in 0.0432 sec.