UNIQA Asigurari a lansat astazi, la Scoala Centrala, "Casa mea e UNIQA" - campanie de informare si educare a "noii generatii".
Prezentatorul evenimentului a fost Razvan Simion de la Antena, care si-a facut aparitia cu un sac in spate si cu o cheie la gat. Au participat si trei copii de scoala generala, carora Razvan le-a dat o "lectie" cu sfaturi referitoare la siguranta lor.
Cand erai copil, de cate ori ai pierdut cheia de la casa? Ai spus parintilor tai sa schimbe incuietoarea ?
Dar cu chibriturile... ? Ai aprins si altceva decat lumanarile pe tort, de ziua ta?
Pentru UNIQA, asigurare inseamna preventie.
Strategia si filozofia UNIQA Group include, printre altele, dezvoltarea unor proiecte speciale, solutii inovatoare sau platforme de responsabilitate sociala. Toate acestea sunt gandite in primul rand ca solutii de preventie si de protectie a clientilor, suplimentare fata de polita de asigurare.
"UNIQA Group, prin urmare si compania din Romania, UNIQA Asigurari, se preocupa permanent si acorda o mare importanta dezvolta;rii de produse adaptate nevoilor actuale si stilului de viata modern si dinamic. In acest sens, filozofia nostra de grup se axeaza foarte mult pe oferirea de solutii inovatoare, de preventie si de protectie suplimentara a clientilor, pentru o deplina libertate a asiguratilor nostri, de a-si trai viata asa cum doresc si in deplina siguranta", declara Ileana Horvath, Presedinte Directorat UNIQA Asigurari.
Un prim proiect inovator adus de UNIQA in Romania la finele anului 2009, a fost UNIQA MeteoAlert - sistem de avertizare prin SMS cu privire la fenomenele meteo extreme, oferit gratuit clientilor UNIQA Asigurari.
UNIQA Asigurari lanseaza; azi Campania "Casa mea e UNIQA" - proiect adresat elevilor cu varste cuprinse intre 8 şi 12 ani
Campania "Casa mea e UNIQA" is propune sa ii educe pe copii in scopul auto-protectiei, sa ii informeze despre riscurile la care este expusa propria lor casa in caz de incendiu, explozie, furtuna, trasnet, grindina, cutremur, inundatie sau furt.
Aceasta campanie se va desfasura pe termen lung, iar amploarea acesteia va fi crescuta pas cu pas.
"Casa mea e UNIQA" are ca target elevii cu varste intre 8 - 12 ani deoarece acestia sunt mai receptivi mesajelor si pot constientiza pericolele la care se pot expune atat ei, cat si mediul lor inconjurator.
"Suntem convinsi ca multi dintre acesti copii carora ne vom adresa cunosc majoritatea pericolelor despre care dorim sa ii avertizam, dar scopul nostru este sa le subliniem atat riscurile, cat si masurile de preventie si auto-protectie pe care le pot lua, in caz de pericol", declara dl. Alfred Vlcek, vicepresedinte si CSO UNIQA Asigurari. "Copilaria este varsta inocentei, plina de imaginatie si joc. Copilaria isi pune o amprenta; extrem de puternica asupra dezvoltarii ulterioare a 'noii generatii', tocmai de aceea, copilaria trebuie protejata", mai adauga Vlcek.
Startul acestei campaniei se va da in patru mari orase ale tarii, Bucuresti, Brasov, Cluj si Constanta. Acestea sunt orase reprezentative ale tarii, pe regiunile UNIQA: Est - Brasov, Sud - Constanta, Vest - Cluj si regiunea Bucuresti si Ilfov - Bucuresti.
UNIQA Asigurari isi propune sa ii informeze pe copii cu privire la pericolele la care se expun, ei si casa lor, intr-un mod deopotriva educativ, distractiv si interactiv.

"Cum am grija de casa mea?"

Prima etapa a acestei campanii, si totodata numele concursului de creatie la care sunt invitati copiii, este: "Cum am grija de casa mea?".
Copii sunt invitati sa isi foloseasca inventivitatea pentru a realiza desene, colaje, machete care sa ilustreze tema concursului. Ei vor beneficia de o prezentare despre pericolele posibile si masuri de protectie a locuintei din partea echipei UNIQA si vor primi informatii despre cum pot participa la concurs, premiile puse in joc si modalitatea de desfasurare a acestui concurs.
Consursul se desfasoara in perioada 25 mai - 20 septembrie, iar pe 1 octombrie vor fi anuntati castigatorii.
La concurs pot participa si copiii care nu au beneficiat de prezentarea reprezentantilor UNIQA. Acesti copii sunt invitati, prin intermediul sucursalelor UNIQA Asigurari, sa isi aduca la sediile sucursalelor propriile creatii.
Primii 10 inscrisi din fiecare regiune vor primi premii UNIQA de vacanta.

Marele premiu

Se vor acorda locurile I, II si III pe fiecare judet, iar castigatorii locului I vor intra in marea cursa pe regiune pentru castigarea premiului cel mare, un joc pentru toata familia: consola Wii.
Juriul, format din doi reprezentanti ai scolilor participante la campanie si un reprezentant UNIQA, va tine cont de urmatoarele criterii de jurizare: adecvarea la tema concursului, dificultatea realizarii, ingeniozitate (ideea / originalitatea), precum si impactul emotional. Toate aceste criterii vor fi notate cu puncte de la 1 la 5.
Pasii urmatori ai campaniei "Casa mea e UNIQA" pentru anul 2010 vor consta in prezentari ale proiectului si in alte orase, in perioda 15 - 20 septembrie 2010, iar in luna decembrie, toate lucrarile premiate, dar si cele participante, vor fi expuse in cadrul unor expozitii locale UNIQA din orasele de start ale campaniei.