Filiera Calitatii Carrefour reprezinta solutia pe care Carrefour o ofera clientilor sai in conditiile poluarii, industrializarii si riscurilor de contaminare a produselor care ajung pe masa tuturor. Ea include in prezent 700 de proiecte la nivel mondial, parteneriate cu aproximativ 35.000 de producatori din 15 tari si 3 continente, iar vanzarea produselor din Filiera Calitatii reprezinta 8,5% din cifra de afaceri pe produse proaspete a Grupului Carrefour. In Romania, Carrefour a lansat astazi cea de-a doua Filiera a Calitatii, dupa cea de porc, din martie 2008, de aceasta data, ca raspuns la cresterea riscurilor din industria alimentara in ceea ce priveste proaspat. Scopul Filierei Calitatii Carrefour este astfel sa ofere produse sanatoase clientilor Carrefour, sa fidelizeze consumatorii, dar si sa incurajeze dezvoltarea producatorilor romani, care valorizeaza patrimoniul natural romanesc.
Partenerul nostru in respectarea calitatii Carrefour pentru productia de pastrav proaspat este Romavet, companie romaneasca ce a adoptat un sistem de crestere al pestelui ce respecta normele europene si asigura pastravului conditii identice mediului natural. Rezultatul este o productie superioara, cu o calitate deosebita si sanatoasa pentru consumator.
Partenerul nostru in respectarea calitatii Carrefour pentru productia de pastrav proaspat este Romavet, companie ce a adoptat un sistem de crestere al pestuelui ce respecta normele europene si asigura pastravului conditii identice mediului natural. Rezultatul este o productie superioara, cu o calitate deosebita si sanatoasa pentru consumator.
Carrefour Romania este un partener solid si incredere pentru furnizorii romani. Marturie stau produsele alimentare proaspete, care sunt de productie romana in marea lor majoritate.: peste 80% din vanzarile pe aceste categorii precum si sutele de producatori romani care au crescut odata cu noi, inca din 2001, de la intrarea in Romania a Grupului.
Filiera Calitatii Carrefour pentru acvacultura a inceput cu somonul din Norvegia pentru Franta, in 1994, si de atunci, numeroase tari din cadrul Grupului s-au implicat sa dezvolte filiere ale calitatii pentru peste: pastrav, biban, dorada, chiar si pesti mai exotici de genul Pintando in Brazilia sau Baramundi in Indonezia.
Prezent la eveniment a fost Thierry Legault - Director Filiera Calitatii Grup Carrefour, care a spus: "Pastravul este unul dintre cei mai importanti pesti pe care s-a axat Filiera. Dorinta lor este sa semneze parteneriate cu producatori romani. Chiar daca producatorii este controlata, trebuie sa fim siguri ca e de o calitate buna si ca gustul e bun. Sunt excluse faina ca factor de crestere. Sunt foarte mandru sa particip la al doilea angajament al Filierei Carrefour".
Printre participantii la eveniment s-au numarat si Andreea Mihai - Director Marketing Groupe Carrefour Romania si Romica Ploscaru - consultant S.C. Romavet SRL. Aceasta este o societate comerciala infiintata in 1995 si are ca domeniu principal de activitate comercializarea de furaje pentru pastrav si animale, cresterea si comercializarea pastravului din unitatea proprie de productie, asistenta sanitar-veterinara, in clinica venerinara proprie, asistenta tehnica de specialitatea pentru ferme salmonicole si solutii tehnice pentru cresterea productivitatii si imbunatatirea managementului afacerilor in domeniul cresterii si vanzarii salmonidelor (pastrav in special).