Penny Market (Rewe Romania) isi propune pentru 2008 sa deschida circa 25 de magazine in toate zonele tarii si 1-2 tip XXL, anunta oficialii companiei intr-un comunicat de presa, dintre care unul in Oradea. Acesta se va ridica langa viitorul supermarket Lidl de pe amplasamentul fostei fabrici de mobila Exmob. Din punctul de vedere al sortimentatiei, compania si-a propus sa introduca si mai multe marci proprii, la un nivel de pret corect si rezonabil, dar la o calitate ridicata.
In 2007, reteaua Penny Market a deschis 20 de magazine noi in Romania, prin resurse proprii si dezvoltare organica. Reteaua Penny Market dispune de trei centre logistice: primul la Stefanestii de Jos, al doilea la Cluj si al treilea la Turda. Acest nou centru logistic are o suprafata construita de circa 16.500 m2 si se afla pe o suprafata de teren de 109.500 m2. Totodata, au fost create acolo si aproximativ 100 de noi locuri de munca. Sortimentatia Penny Market a putut fi dezvoltata si prin produse din Uniunea Europeana, in special din Germania si Italia, datorita aderarii tarii la UE. Prin deschiderea celor doua platforme logistice internationale ale grupului REWE din Germania si Italia, si clientii Penny Market din Romania se pot bucura de dulciurile din gamele Akela si Covo (biscuiti si napolitane), Van D'Or (ciocolata), dar si de alte marci proprii internationale, precum Salty (snacksuri), Campus (lactate), Aurate si Nathalie (cosmetice). Tot anul trecut a reprezentat insa si un an important in ceea ce priveste consolidarea sortimentatiei. Produse de marca precum Tnuva ori Bonduelle sau produse arhicunoscute, ca berile Timisoreana si Golden Bräu 2 l, si-au gasit loc in sortimentatie.