Cand vine vara si avem mai mult timp liber in agentie, cautam sa aflam noutati in marketing, iar daca identificam ceva interesant facem o analiza si o punem intr-o prezentare, asa cum am invatat.
Acum ne-am oprit la Emotional Engagement, care este o abordare personalizata a marketingului, o umanizare a brandului.
Orice om de comunicare, director de marketing, product manager sau antreprenor intelege, in contextul mediului online super competitiv de astazi, importanta implicarii audientei sale. Si cum poti face asta?
Prin emotie, prin captarea atentiei consumatorului la un nivel personal mult mai profund. Am observat ca cele mai multe discursuri ale companiilor in social media sunt despre cat de bune si ultra minunate sunt produsele sau serviciile lor, in loc sa le spuna clientilor de ce ar avea nevoie de ele in existenta lor si sa faca apoi pasul catre realitatea cotidiana a clientilor cu aspiratiile, nevoile si bucuriile lor.
Daca vrei sa afli mai multe despre:
- Emotional content marketing
- The Element of Surprise and Delight in Event Marketing
- Celebrity marketing and emotional branding
- Product testing and reviews - Emotional influence through bloggers and influencers: product testing, blogger association
- Context marketing