The Grand Offices, promotor al conceptului de fine living at work, invita all the netizens la un exercitiu de inspiratie si unicitate.
Care este #ritualulplacerii la birou? este intrebarea la care esti provocat sa raspunzi cu o fotografie sugestiva de la birou in care sa surprinzi momentul si pe care sa o postezi pe profilul tau de Facebook, insotita de hashtag-urile #thegrandoffices #finelife #grandlifeambassadors si inscrie-te in concurs.
Poti castiga premii tentante si asta pentru ca The Grand Offices sustine ideea unei vieti traite frumos, avand grija ca orele petrecute la birou sa se echilibreze cu ore de rasfat, care sa-ti ofere energie.
The Grand Offices, sustinator al conceptului de work & leisure, lanseaza, in perioada 3 noiembrie â€" 3 decembrie, o campanie de promovare a confortului la birou, a unui mediu de lucru care sa ajute angajarii sa se concentreze optim, sa gestioneze stresul mai bine, sa-si sporeasca creativitatea si sa aiba o stare pozitiva, chiar la gandul ca vor merge a doua zi la munca.
Numeroase studii au demonstrat ca un mediu placut la birou determina angajatii sa aiba o atitudine pozitiva vis-a-vis de orele de munca, sa devina mai relaxati, mai eficienti si mai creativi. Compania noastra a fost intotdeauna deschisa si ne face placere sa facem activitati de pionierat, asa cum este aceasta iniriativa prin care sustinem conceptul de fine living at work si, cand spun asta, nu ma gandesc la o viata de lux, ci la un mediu cat mai confortabil atat la nivel de spatiu, cat si in ceea ce priveste confortul emotional, in care angajatii sunt incurajati sa traiasca frumos, sa-si ofere mici momente de placere in pauze, sa mearga, poate, intr-una din cafenelele pe care le gazduim in interiorul cladirii, sa se bucure de muzica difuzata prin statiile noastre, sa mearga in pauza de pranz, o jumatate de ora, la sala pe care o avem tot in incinta cladirii. In plus, prin aceasta campanie ii vom incuraja sa isi dezvolte pasiunile si hobby-urile, punandu-le la dispozitie un spatiu creativ si recreativ si pregatind pentru acestia mici surprize, bilete la teatru pentru iubitorii acestei arte, cursuri de pictura, invitatii la Ateneu pentru melomani, aparitii editoriale, toate acestea determinand ca micile lor placeri sa aiba un ecou si in randul companiei. Ne dorim ca angajatii cat si chiriasii, pe care ii avem, sa se simta bine la birou", a declarat Oana Mocanu â€" Sales & Marketing Manager The Grand.

Concurs

Tot in aceeasi perioada, The Grand Offices lanseaza concursul #ritualulplacerii la birou, prin care face o invitatie la creativitate, diversitate, individualitate.
Preocuparile, ritualurile, sistemul propriu de valori sau preferintele ne diferentiaza, iar acest aspect face ca diversitatea umana sa fie atat de vasta si fascinanta. Gandeste-te care este momentul cel mai placut din timpul orelor petrecute la birou, acel ritual care iti genereaza optimism, buna-dispozitie si care te face sa zambesti
increzator. Poate fi pauza de cafea in compania colegei de birou, contemplarea unui tablou care te inspira, rasfoirea unei reviste, udatul florilor de pe pervaz sau aprinderea unor betisoare parfumate.
Surprinde momentul intr-o poza edificatoare, posteaza poza pe Fb, alaturi de hashtagurile #thegrandoffices #finelife #grandlifeambassadors, dand like paginii de Fb The Grand Offices si intra in concurs.
Pozele care vor acumula cele mai multe like-uri vor castiga unul dintre premiile lunare, menite sa contracareze uitarea de sine” care se instaleaza tot mai des in randul angajatilor, odata cu volumul mare de munca pe care il implica vremurile actuale.

Premii


Pe data de 25 noiembrie si 10 decembrie au loc cele doua sesiuni de premiere, cu trei categorii de premii fiecare, oferite de The Grand Offices.
Premiul I â€" O schimbare de look (make-up, hair-style, consiliere stil personal si o sesiune foto)
Premiul al II-lea â€" 3 abonamente la Worldclass Health Academy at The Grand
Premiul al III-lea â€" 2 sesiuni de rasfat, in cadrul Elysee Retreat â€" The Grand Avenue
Te asteptam sa te alaturi campaniei, impreuna cu cei mai puternici influenratori si bloggerati si sa ne arati ce te face fericit la birou.
The Grand Offices este parte a companiei The Grand ce a fost infiintata in Romania, in 1991. In 1999, a inceput reconditionarea complexului realizata de catre compania austriaca Strabag, unul dintre liderii pietei constructiilor in Europa, acesta fiind si actionar majoritar al societatii The Grand.
Societatea detine la ora actuala intreg complexul multifunctional de lux, cel mai mare din Romania, avand o suprafata de mai mult de 70.000 mp distribuita pe 13 nivele. De asemenea detine JW Marriott Grand Hotel, cu contract de management pentru 402 camere, 3 restaurante, cafenea, sali de evenimente concepute la standarde internationale de inalta clasa, cat si Clubul World Class Health Academy, tot cu contract de management.
The Grand detine, de asemenea, si The Grand Avenue, galeria comerciala cu cele mai renumite branduri de lux din Romania, pe o suprafata de 5000mp, The Grand Parking, parcare securizata atat subterana, cat si la suprafata, cu 525 locuri de parcare, cat si The Grand Offices, spatii de birouri clasa A, fiind cea mai bine organizata cladire de birouri din Bucuresti.
The Grand Offices detine 11.000mp, distribuiti pe 10 etaje, cu suprafete cuprinse intre 24mp â€" 1100 mp
Birourile dispun de facilitati multiple: podea flexibila pentru diverse stiluri de compartimentare, izolare superioara a sunetului intre incaperi si coriodoare, ferestre izolate fonic, detectoare de umiditate pentru prevenirea condensului, conectare la energie/IT, prin conducte ascunse in podea, plafon incalzit si racit, instalatii optionale de bucatarie si bai, aspersoare conform standardelor romanesti si americane, 4 lifturi OTIS de inalta calitate, pentru utilizarea exclusiva a chiriasilor birourilor, receptie all day/all night.
De asemenea, un aspect important de subliniat, ce face diferenta dintre The Grand Offices si alte spatii de birouri, este acela de a avea la dispozitie o gama completa de servicii, all in house, precum: sali de intalnire pentru inchiriat, catering hotel, restaurante si cafenele pentru intalniri de business, galerie comerciala, banca, farmacie, curatatorie, coafor, sala de fitness, pana la spatii de relaxare, ceea ce ajuta la construirea unui mediu de lucru prietenos, complex si confortabil, cat si la eficientizarea timpului.
In prezent, The Grand Offices are 80 de companii chiriase, din varii domenii: KDF Energy, ID Real Estate, Pharma Serv International, Equest Logistic, Superlit Romania. Transenergo Com, Fidexpert, Audit SRL, Oamenii si Companii, Genekor Biotechnology, IT Professionals, Prolyte Sales East Europe, Conadi Imob Construct, Pronto Mobile, Fragrantik SRL, Rutronik Elektronische, ITS Events Management.