Corina Valceanu - Fondator & CEO - agentia Fireworks Public Relations - vorbeste despre principiile de viata care devin principii de business.

- Ce te-a motivat sa incepi o afacere proprie? Cum ai fondat Fireworks Public Relations?
- Nu a fost o motivatie, ci o necesitate, pentru ca obtinusem un cont important - RPG Security - si doream sa finalizez colaborarea cu ei.
Toate proiectele mele de PR s-au desfasurat, de-a lungul timpului, doar in colaborare cu alte agentii de PR, iar la un moment dat m-am gandit ca ar fi mai potrivit sa-mi dezvolt propria afacere.
Numele de Fireworks Public Relations a venit natural, pentru ca este tehnica mea preferata dintre strategiile de PR, iar PR-ul este viata mea!
Din punctul meu de vedere, nu exista o meserie mai frumoasa decat cea de PR Specialist.
- Cine este Corina Valceanu si ce plus aduce agentia Fireworks Public Relations?
- Sunt o femeie de afaceri ambitioasa, tenace si realmente pasionata de ceea ce realizeaza ca antreprenor si care nu renunta niciodata la proiectele sale.
- Am dezvoltat proiecte de PR inca din 1996, in zona politica, showbiz, motor-sport si business, de care sunt foarte mandra. Unele dintre ele au fost rasplatite cu premii si nominalizari, altele sunt in continuare in topul preferintelor, deci intr-un fel sau altul munca depusa a fost si este inca recunoscuta.
- Brandurile pentru care lucrezi au legatura cu piata internationala?
- Nu am inca in portofoliu branduri internationale, dar cred cu tarie in brandurile romanesti. In PR nu trebuie sa distrugi autenticitatea brandului, dimpotriva, trebuie s-o mentii si s-o dezvolti. Diversitatea este cheia succesului in awareness. In curind ne vom afilia la o retea internationala si probabil vom avea in portofoliu si branduri internationale renumite.
- Care este punctul forte al agentiei Fireworks Public Relations din punctul tau de vedere?
- Cred ca punctul nostru forte este ca stim sa ne adaptam la piata de PR si sa pastram echilibrul intre ceea de oferim si ceea ce primim. Niciodata nu lucram cu clienti care sunt competitori intre ei.
De asemenea, ne place sa dezvoltam proiecte probono in care credem cu tarie, ne place sa contribuim valoric si sa schimbam mentalitati, prin intermediul unor campanii sociale, pentru toate categoriile dezavantajate (copii si tineri cu dizabilitati, mame singure minore care doresc sa-si pastreze copiii, desi nu primesc ajutor social, batrini cu probleme etc.).
- Ce gen de persoane sunt interesate sa lucreze intr-o agentie de Public Relations?
- Cred cu tarie ca trebuie sa fii nascut sa faci PR, trebuie sa ai anumite calitati mostenite genetic. Agentia de PR este singura entitate juridica care nu are furnizori doar clienti si intotdeauna clientul nostru este stapinul nostru. Trebuie sa gasesti strategiile potrivite in contextul in care piata este dinamica si intr-o profunda schimbare, sunt reguli care nu pot fi aplicate tuturor clientilor din toate domeniile. Deci persoana potrivita intr-o agentie de PR trebuie sa fie plurivalenta, creativa, obiectiva si sa inteleaga necesitatile clientilor. Cel mai important este sa-ti placa ceea ce faci si sa nu promiti clientului ceea ce nu poti realiza!
- Ce caracterizeaza relatiile tale cu membrii echipei?! Dar cu clientii?
- Din echipa mea fac parte colaboratori, developperi si consultanti internationali cu experienta in PR si sunt foarte mandra ca am reusit sa ii am alaturi in acest business. Clientii agentiei sunt toti cei cu care lucrez si colaborez pentru proiectele de PR. Daca as fi nevoita sa folosesc un singur cuvant, acesta ar fi: talentul.
- De unde iti vine inspiratia in proiectele pe care le dezvolti?
- Inspiratia vine odata cu lucrurile simple care ma inconjoara zilnic, cateodata vine din zambetul fiicei mele dis-de-dimineata, iar uneori din instinct. Nu-mi place sa repet strategii si nici sa inventez lucruri noi, pentru ca nu exista o reteta unica aplicabila pentru toate proiectele. Imi place sa-mi surprind placut clientii si colaboratorii, astfel incat sa accepte ceea ce le propun. Oricum fiecare proiect pe care-l dezvolt si il promovez este unic si irepetabil si are o poveste aparte.
- Ce ai dori sa ne transmiti in incheierea interviului?
- Credeti in visele voastre daca vreti sa devina realitate. Pentru mine, Fireworks Public Relations este un vis devenit realitate. Daca doriti sa ne cunoasteti mai bine, va asteptam pe pagina oficiala de Facebook si pe website-ul nostru: www.fireworks-pr.ro.