Trasarea marcajelor pe carosabil se face in Craiova dupa lasarea intunericului. Decizia a fost luata de conducerea Regiei Autonome de Administrare a Domeniului Public si a Fondului Locativ (RAADPFL) Craiova pentru a evita blocarea traficului, si asa mult prea afectat de restrictiile si devierile impuse ca urmare a lucrarilor la pasajul subteran, la cel suprateran si la reabilitarea catorva artere importante din municipiu.
"La refacerea marcajelor se lucreaza cu doua utilaje: un marcator longitudinal si altul pentru trecerile de pietoni. Activitatea are loc noaptea, pe de o parte pentru a evita caldura din timpul zilei, iar pe de alta parte datorita faptului ca traficul este mai redus, deci marcajele pot fi efectuate mai usor si mai repede", a declarat Ion Petre, directorul RAADPFL Craiova.
Daca o strada anume nu are marcajele refacute, nu e vina echipelor de la RAADPFL, pentru ca acestea urmeaza un grafic strict, stabilit de Primaria Craiova, care le indica pe ce strazi sa lucreze si in ce ordine.
"Se lucreaza la marcaje dupa un program dispus de primarie. S-a inceput cu zona centrala - A.I. Cuza, Aries, Calea Bucuresti, iar pe masura ce se fac acestea, se merge cu refacerea marcajelor catre periferie. S-au facut Titulescu, Severinului, 1 Mai, Stirbei Voda, adica mai ales bulevardele", explica Ion Petre.
Anul trecut, RAADPFL a folosit pentru refacerea marcajelor din Craiova circa 23 de tone de vopsea, pe care a cheltuit aproximativ 300.000 de lei. Anul acesta, pentru achizitionarea de vopsea au fost alocati mai multi bani - circa 370.000 de lei - din care se spera achizitionarea a peste 30 de tone de vopsea pentru marcaje. "Deocamdata am luat 7 tone de vopsea. Cand se termina, ne aprovizionam in continuare de la firma care a castigat licitatia", a mentionat directorul RAADPFL Craiova.