Senatorul Leonardo Badea a sustinut o declaratie politica intitulata: Nevoia de a sustine si actiona pentru dezvoltarea infrastructurii judetului Dambovita.Puteti citi in continuare textul integral al declaratiei politice.
Odata cu asumarea destinului de senator al judetului Dambovita, am inteles sa duc in Parlamentul Romaniei toate eforturile si atuurile de care sunt capabil pentru ca acest judet sa poata avea o sansa mai mare la dezvoltare decat s-a intamplat pana acum. Nu caut nici vinovati istorici si nici nu cred ca e productiv sa ne epuizam in astfel de tinte. Modul meu de a gandi lucrurile are de-a face cu aflarea solutiilor si nu a cauzelor.
Unul din punctele centrale dedicate actiunilor de promovare a intereselor acestui judet vizeaza dezvoltarea urgenta a infrastructurii de transport, pe 3 prioritati concrete:
- Modernizarea DN 7 Baldana â€" Titu pe 4 benzi.
- Modernizarea DN 71 Baldana â€" Targoviste (4 benzi), cu perspectiva continuarii spre Pucioasa â€" Fieni â€" Sinaia.
- Readucerea in circuit a rutelor feroviare Targoviste â€" Ploiesti si Targoviste â€" Pietrosita.
Sunt obiective care s-au repetat insutit, inmiit pana acum, uneori cu mai multa convingere, alteori doar din pentru a acoperi cu fumigene de cuvinte o nepasare iresponsabila. Dar fie si pentru ca au fost intr-atat de mult rostite, suntem obligati la si mai multe eforturi si capacitate de convingere.
Dezvoltarea infrastructurii de transport e componenta esentiala a strategiei de dezvoltare a judetului Dambovita. In hatisul tuturor piedicilor din trecut, judetul detine, inca, marele avantaj pe care il ofera incadrarea in cea mai dinamica zona de crestere la nivel national, descrisa de perimetrul Bucuresti â€" Ploiesti â€" Pitesti, un cadru care poate deveni, in egala masura, o provocare si o oportunitate. Avem, asadar, la dispozitie, premisele fructificarii inteligente a unui context teritorial favorabil, de care depind consolidarea economica a judetului, relansarea lui ca destinatie turistica (beneficiar al unui potential imens) si, in definitiv, cresterea calitatii vietii pentru locuitorii acestui judet.
Pentru asta, insa, e nevoie de sustinere si implicare, factori ce revin deopotriva autoritatilor locale si judetene, parlamentarilor si decidentilor din Executiv. Acestora din urma, reprezentantilor Ministerului Transporturilor le adresez si declaratia de astazi. Nu e nici primul si nici ultimul demers pe care il fac pentru redistribuirea atentiei totale a Ministerului pe aceste prioritati esentiale in viitorul judetului. Ma alatur tuturor eforturilor individuale sau colective in acest sens si am disponibilitate maxima sa miscam lucrurile inainte. Ne obliga nu locurile pe care le ocupam (ele sunt trecatoare), ci un bagaj istoric si cultural, economic si educational urias al judetului, al municipiului Targoviste, unic in regiune. Premisele, asa cum am aratat, exista si asteapta sa devina operationale. Posibilitatile sunt reale si asteapta sa fie exploatate. Ne mai lipseste doar increderea ca, fructificand aceste atuuri, judetul Dambovita poate oferi bazele unui model nou de investitie si dezvoltare fara precedent.