Moldova fara autostrada: Drumul european E85 are o singura banda si un acostament

estiri.ro - Stiri

Cauta in



RSS
 Stiri / Economie / Investitii
Moldova fara autostrada: Drumul european E85 are o singura banda si un acostament
Moldova fara autostrada: Drumul european E85 are o singura banda si un acostament
Ruta unei posibile autostrazi care ar lega Bucurestiul de Suceava, de care se vorbeste de aproape doua decenii!
ADEVARUL: De ce este extrem de periculos drumul european E85 si de ce o sosea de mare viteza ar salva multe vieti: explicatiile specialistilor (Autor: Iulian Bunila)
Se fac noi pasi catre realizarea unui drum de mare viteza care sa lege Muntenia de Moldova, prin desemnarea proiectantului celor doua tronsoane dintre Ploiesti - Buzau si Buzau - Focsani. Pana va fi gata autostrada promisa, singura legatura intre Capitala si judetele din nordul Moldovei este drumul european E 85, sau DN 2, care a capatat un renume trist din cauza numarului mare de accident rutiere. In Romania, DN2 E85 se intinde de la Siret, prin Suceava, Falticeni, Roman, Bacau, Adjud, Focsani, Ramnicu Sarat, Buzau, Urziceni, Bucuresti, pana la Giurgiu. Aproape 80 de oameni au murit anul trecut pe aceasta ruta si 180 au fost raniti. Multe accidente s-au produs, din cauza ca unii soferi considera ca soseaua are doua benzi pe sens - desi, in realitate are doar una si un acostament. Potrivit specialistilor, E85 a fost proiectat prost, pentru ca acostamentul largit este confundat cu banda de circulatie. De fapt, in realitate, este o singura banda. Depasirile se fac de cele mai multe ori pe contrasens pentru ca nu este loc suficient si asa apar riscuri. Pentru ca pe fiecare sens soseaua are o banda de 3 metri si jumatate si un acostament ingust, doua masini mari nu pot circula in paralel. Reprezentantii asociatiei Pro Infrastructura sustin ca din aceasta cauza se produc multe accidente. Sunt si portiuni cu doua benzi, in linie dreapta, dar care imbie la viteza si depasiri. Din cauza vitezei excesive, a pietonilor neatenti din localitatile traversate de acest drum important, riscul producerii unor accidente mortale este foarte mare. Lipsa parapetilor dintre sensuri, il face si mai periculos. Politistii si soferii deopotriva spun ca este imperativa grabirea construirii unei autostrazi care sa ofere atat siguranta cat si reducerea timpilor petrecuti pe ruta dintre Bucuresti si judetele Moldovei. La 300 de kilometri parcursi pe autostrada, ar fi un avantaj de cel putin o ora, spune instructorul auto Nicu Morteci. Pana cand va fi gata autostrada spre Moldova, soferii solicita administratorului acestui drum periculos macar sa monteze separatoare de sens care sa-i tempereze pe soferii care se angajeaza in depasiri sau chiar intorc pe linie continua. Drumul european E85 face legatura intre Bucuresti si zona Moldovei; este un drum european, care traverseaza Europa de la nord la sud, de la portul Klaipeda, Lituania de la Marea Baltica, pana in orasul Alexandroupolis din Grecia, la Marea Egee. Drumul traverseaza Lituania, vestul Belarusului, nord-vestul Ucrainei, estul Romaniei si Bulgaria, trecand Dunarea pe Podul Prieteniei Giurgiu-Ruse.

(Sursa: adev.ro)
(Miercuri 03.10.2018 08:24, Mireille Astrid POPA) © estiri.ro
 Alte articole din aceasta categorie
Autostrada Ploiesti- Brasov va costa 1,36 miliarde de euro si va fi construita de CCCC International din China si Makyol din Turcia, in perioada 2020-2024 (22.05.2019)
Stadiile autostrazilor Bucuresti-Timisoara si Ploiesti-Brasov (17.05.2019)
CFR Infrastructura dubleaza linia Gara de Nord- Aeroportul Otopeni (20.04.2019)
Concorde Old Bucharest Hotel este locatia in care farmecul Centrului Vechi se imbina perfect cu facilitati de ultima generatie (20.03.2019)
Ilie Serbanescu: Salariile mici din Romania - simbolul aservirii si jecmanirii coloniale (15.03.2019)
Lucrarile la metroul spre Aeroportul Henri Coanda vor incepe in a doua jumatate a acestui an (10.03.2019)
AFI Europa vrea sa cumpere Casa Radio cu 60 de milioane de euro (12.02.2019)
Myplant & Garden 2019 (25.01.2019)
Incepe constructia autostrazii Sibiu - Pitesti totalizand 68 de kilometri (21.01.2019)
Dragos si Adrian Paval, proprietarii Dedeman, vor construi un stadion de 25 de milioane de euro la Bacau (14.12.2018)
 CURS VALUTAR
Miercuri 22.09.2021
1 EUR 4.9485 lei +0.01%
1 USD 4.2171 lei -0.25%
1 HUF 0.0140 lei +0.16%
1 RUB 0.0576 lei
1 BGN 2.5301 lei +0.01%
1 MDL 0.2395 lei +0.55%
1 Gr. AUR 239.5060 lei +0.18%
Toate valutele
Marti 21.09.2021, BNR
Interviu / Exclusiv
Florian Mihailescu: Am venit cu trei lucrari la Salonul de Arta Religioasa si Restaurare de la Muzeul Satului Dimitrie Gusti!

Florian Mihailescu: Am venit cu trei lucrari la Salonul de Arta Religioasa si Restaurare de la Muzeul Satului Dimitrie Gusti!

Ultimele cautari
membri minori
accident rutier in 27 10 2009
cadouri de martisor
la ce numar pot da mesaj pentru a vedea costul estimativ al facturii
lupu banga jeni
scoli
accident rutier 27 04 2010 cumpana
pro tv pitesti evaziune fiscala
titularizare 2009 rezultate concure sibiu
membri minori
Top cautari
antena
accident
pro
rezultate
telefonul telespectatorului la protv
lista
accidente rutiere 2010 cluj bihor
isj satu mare posturi propuse pentru restrangere
thea botezatu
rezultate titularizare educatoare bucuresti 2011
Reteaua de siteuri

© 2002 - 2021 estiri.ro. Toate drepturile rezervate.
gazduire siteuri
gazduit de fhr.ro
Pagina generata in 0.1096 sec.