Jean Valvis: Aqua Carpatica in sticle de forma patrata nu dispare!

estiri.ro - Stiri

Cauta in



RSS
 Stiri / Economie / Companii
Jean Valvis: Aqua Carpatica in sticle de forma patrata nu dispare!
Jean Valvis: Aqua Carpatica in sticle de forma patrata nu dispare!
Jean Valvis: Aqua Carpatica in sticle de forma patrata nu dispare!
HotNews.ro informeaza: Jean Valvis dupa decizia in prima instanta impotriva formei sticlei sale de apa minerala: Lumea este invadata de sticle patrate . Smart FM informeaza: O explicatie de 100 de puncte. De ce sticla de Aqua Carpatica are forma rectangulara?
Aqua Carpatica nu dispare, asa cum au afirmat unele voci, spune Jean Valvis intr-un comunicat de presa, adaugand ca va contesta decizia data in prima instanta in favoarea firmei sarbesti, proprietara a marcii VodaVoda, ce a reclamat ca i s-a copiat forma sticlei.
Omul de afaceri argumenteaza ca lumea este invadata de sticle patrate si ca nu exista niciun risc de confuzie si spune ca practica judiciara europeana ii este favorabila.
- Vom demonstra ca nu exista nici un risc de confuzie. Nu am profitat de pe urma lipsei de succes a brandului VodaVoda nici in Romania, nici pe pietele internationale, afirma sursa citata. O companie din Serbia a dat in judecata Valvis Holding SA si Carpathian Springs, firme detinute de omul de afaceri Jean Valvis si care comercializeaza apa imbuteliata sub brandul Aqua Carpatica, reclamand faptul ca sticla este copiata dupa modelul sarbilor, si a castigat procesul. Tribunalul Bucuresti obliga firmele Valvis Holding SA si Carpathian Springs sa retraga de pe piata toate produsele ce aduc atingere drepturilor de proprietate si sa distruga pe cheltuiala lor toate ambalajele ce poarta reproducerea grafica a marcii tridimensionale, se arata in decizia instantei, citata de Economica.net. Decizia instantei nu este definitiva.
Extrase din comunicatul lui Jean Valvis:
- Societatea proprietara a marcii VodaVoda (Serbia) dupa o tentativa total nereusita de a penetra piata din Romania in 2010 si fara a avea vanzari relevante, auditabile, nu apare in nici un raport de piata al organismelor de cercetare internationale. Este prezenta doar intr-o singura tara, chiar si acolo cu intreruperi de productie si vanzare in perioda 2012-2013. Vodavoda a cerut instantei din Romania sa i se acorde proprietatea intelectuala a formei geometrice sticla patrata, cand lumea este invadata de sticle patrate (spirtoase, sucuri si chiar ape minerale din alte tari). Da, ne confruntam cu o decizie nefavorabila a primei instante, dar in mod evident vom face apel la aceasta decizie care nu e definitiva si nici executorie, bazandu-ne pe argumente solide. Avand in vedere si practica judiciara constanta din Uniunea Europeana, care afirma ca o simpla sticla/forma geometrica fara un insemn grafic pe ea nu poate fi protejata ca marca intrucat ii lipseste distinctivitatea (Cauza T-411/14 - Tribunalul Uniunii Europene) suntem increzatori ca drepturile noastre asupra marcii tridimensionale vor fi confirmate de instantele superioare. AQUA Carpatica este o marca tridimensionala depusa, necontestata si validata de OSIM (Oficiul de Stat pentru Inventii si Marci) si este clar si evident (pentru oricine) ca este net distincta de marca VodaVoda. Si suntem convinsi ca succesul AQUA Carpatica nu s-a datorat faptului ca oamenii au crezut ca produsul provine din Serbia si apartine VodaVoda.
Invitat la Smart FM, de Marius Manole si Marius Tuca, omul de afaceri Jean Valvis a raspuns la intrebarea:
- De ce sticla de la Aqua Carpatica are forma rentangulara?
- Pentru ca nu vreau sa transport aer.Ca o apa minerala sa fie recunoscuta peste tot, trebuie sa calatoreasca, trebuie sa ajunga pretutindeni. Apa, in sine, nu este un produs scump. Insa costul transportului poate ridica semnificativ pretul produsului. Daca am o sticla rotunda, inseamna ca atunci cand le trimit in camion, intre ele nu transport nimic. Este spatiu irosit. Sau, se poate spune, transport aer. Cine imi plateste aerul? Si asa a ajuns sticla de la Aqua Carpatica sa fie rectangulara, pentru ca se aseaza mai bine, povesteste Valvis.
(Marti 28.06.2016 12:52, Mireille Astrid POPA) © estiri.ro
 Alte articole din aceasta categorie
ASEVI: 25 ani in productia detergentilor eficienti (27.11.2019)
Pan Food lanseaza un nou produs: SPIRALINE, napolitanele-spirala cu gust de copilarie (27.11.2019)
Liniile preorasenesti care asigura transportul calatorilor intre Bucuresti si localitatile din judetul Ilfov sunt reorganizate, incepand de la 1 ianuarie 2019 (01.01.2019)
Prognoza antreprenorului grec Pericles Venieris: Venituri de 100 de milioane de euro cu noua bautura racoritoare Green Cola, lansata recent in Romania (08.07.2018)
O noua imagine Oscar Downstream, aceleasi valori, o noua calatorie (13.06.2018)
Pancakes with travel flavour (02.03.2018)
Cummins Generator Technologies isi muta intreaga productie de generatoare electrice din Anglia in Romania (14.10.2017)
Sistema Italia, modelul italian in Romania: o prezenta istorica ce renaste (11.10.2017)
Carrefour lanseaza Card Plus, un nou program de fidelitate, pentru clientii supermarketurilor din 22 de orase (02.10.2017)
Nou record PROFI: opt inaugurari si o remodelare intr-o singura saptamana (30.09.2017)
 CURS VALUTAR
Duminica 12.07.2020
1 EUR 4.8418 lei +0.02%
1 USD 4.2893 lei +0.41%
1 HUF 0.0137 lei +0.26%
1 RUB 0.0602 lei -0.17%
1 BGN 2.4755 lei +0.02%
1 MDL 0.2488 lei +0.12%
1 Gr. AUR 249.1146 lei +0.01%
Toate valutele
Vineri 10.07.2020, BNR
Interviu / Exclusiv
Lili Fedorca: Izolarea si distantarea, in timpul pandemiei, afecteaza negativ individul la nivel psihic!

Lili Fedorca: Izolarea si distantarea, in timpul pandemiei, afecteaza negativ individul la nivel psihic!


Warning: mysql_num_rows() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/estirir/public_html/module/modul_primap_cautari.php on line 29
Reteaua de siteuri

© 2002 - 2020 estiri.ro. Toate drepturile rezervate.
gazduire siteuri
gazduit de fhr.ro
Pagina generata in 0.0450 sec.