GOLDNUTRITION® lanseaza in premiera pentru piata din Romania gama KYOLIC®, cu extract de usturoi. Bulbii de usturoi provin din agricultura organica si sunt maturati printr-un proces unic de extractie, prin care se indeparteaza mirosul specific si se creeaza compusi benefici, care se gasesc doar in produsele KYOLIC®. Acestea pot fi gasite in exclusivitate in farmaciile Centrofarm si in magazinele Plafar.
Bulbii de usturoi provin din agricultura organica si sunt maturati printr-un proces unic de extractie, prin care se indeparteaza mirosul specific si se creeaza compusi benefici, care se gasesc doar in produsele KYOLIC®. Acestea pot fi gasite in exclusivitate in farmaciile Centrofarm si in magazinele Plafar.

Gama de produse KYOLIC®
Beneficiind de efectele antioxidante ale usturoiului, produsele KYOLIC® au fost gandite pentru nevoile intregii familii. Astfel, KYOLIC® ONE PER DAY este recomandat doar pentru adulti si ajuta la mentinerea circulatiei normale, a nivelului normal de colesterol si de hemocistina si contribuie la functionarea normala a sistemului cardivascular.
Pentru functionarea normala a sistemului imunitar, se recomanda KYOLIC® IMMUNE. Vitamina C are un efect sinergic cu extractul de Astragalus si cu amestecul de ciuperci medicinale, intarind organismul in lupta cu diverse afectiuni.
KYOLIC® DETOX SI ANTI-AGING contine, pe langă usturoi, si extract de ceai verde si seminte de struguri. Acestea au rol detoxifiant si previn imbatranirea.
In plus, vitamina E si seleniu contribuie la protejarea celulelor impotriva stresului oxidativ. Vitamina A si C, precum si seleniu contribuie la functionarea normala a sistemului imunitar.
Pentru o mai buna circulatie sanguina, puteti incerca KYOLIC® HEALTHY HEART - extractele de usturoi, de paducel si de ardei iute ajuta la mentinerea concentratiilor normale ale colesterolului in sange - sau KYOLIC® TOTAL HEART HEALTH cu L-arginina - un aminoacid cu rol specific asupra sistemului cardiovascular. Folatul si vitaminele B6 si B12 contribuie la metabolismul normal al homocistinei si la reducerea oboselii si extenuarii.
KYOLIC® GINGKO-GO! contribuie la reducerea stresului oxidativ, incurajeaza fluxul de sange catre creier si ajută la imbunatatirea memoriei si concentrarii. Acesta poate fi gasit atat in varianta de flacon cu 30 de comprimate filmate, cat si in varianta de flacon cu 60 de comprimate filmate.
Produsele KYOLIC® pe baza de usturoi sunt disponibile in farmaciile Centrofarm Afi Cotroceni, Caramfil (Farma Drive), Feeria, Bucuresti Mall, Lipscani, City Park Constanta si in magazinele Plafar Cotroceni Park, Dorobanti (Radu Beller), Feeria, Ion Mihalache, Polus Cluj, City Park Constanta. De asemenea, acestea pot fi comandate si online, folosindu-se adresa de mail [email protected] sau pe site-ul www.plafar.net.

Despre Centrofarm
Avand peste 80 de ani de experienta in domeniu, Centrofarm detine in prezent 51 de farmacii. Mai mult de jumatate dintre acestea sunt pozitionate in centrele comerciale mari - un procent unic pe piata farmaceutica romaneasca. Farmaciile Centrofarm au adus in exclusivitate in Romania branduri cu renume international, precum Caudalie, Biocyte, Dr. Organic, GoldNutrition, Purasana si Lytess. Mai multe informatii despre Centrofarm puteti gasi pe www.centrofarm.ro sau pe pagina de Facebook: facebook.com/centrofarm.
CENTROFARM. CEL MAI BUN MEDICAMENT ESTE PREVENTIA

Despre Plafar
In toate cele 36 de magazine Plafar din București si tara se regasesc categorii diverse de produse, de la suplimente alimentare bio si naturale, cosmetice bio si naturale, produse de alimentatie organica, ceaiuri, pana la carti si produse de aromoterapie. Portofoliul Plafar este reactualizat permanent cu branduri internationale, exclusive pe piata romaneasca, prezente doar in magazinele detinute de Plafar Retail SRL.
Printre acestea se numara: Bema Cosmetici, Pranarom, GoldNutrition, Dr Organic, Purasana, Biocyte, Bioking, Panier des Sens, Nature’s, Only Natural, Bohlsener Muhle. Produsele sunt prezentate pe categorii si pe afectiuni, folosind tehnicile merchandising-ului modern, astfel incat clientul sa se poata orienta usor in magazin. Personalul este prezent in sala de vanzare si ofera explicatii detaliate despre avantajele si utilitatea fiecarui produs.
Plafar. Descopera secretele naturii intr-un singur magazin.