Joi, 20 februarie, Carrefour Romania lanseaza LES COSMETIQUES DESIGN PARIS, o gama de produse cosmetice si ingrijire personala creats de profesionisti din Franta si distribuita exclusiv in magazinele sale.
"Frumusetea nu este un lux, este un drept! Acesta este motto-ul noii game de produse cosmetice si ingrijire personala, LES COSMETIQUES DESIGN PARIS, dar si o realitate accesibils clientilor Carrefour. Hydra Science, Kera Science Professional și Nectar of Nature se remarcs printr-o calitate superioară a produselor, intreaga gama fiind disponibila la preturi cu adevarat avantajoase pentru consumatoarele din Romania." a declarat Andreea Mihai, director marketing al Carrefour Romania.
LES COSMETIQUES DESIGN PARIS reuneste urmatoarele branduri:
HYDRA SCIENCE este gama de produse profesionale pentru ingrijirea feței, pe baza de minerale marine si ingrediente active dermatologic care favorizează sinteza de vitamine.
KERA SCIENCE PROFESSIONAL este gama de produse profesionale pentru ingrijirea parului si styling, conceputa pentru toate tipurile de par: vopsit, fara volum, rebel sau degradat.
NECTAR OF NATURE este o gama completa, pe baza de plante si fara parabeni, sub a carei umbrela se regasesc produse pentru ingrijirea personala, a parului si ingrijirea fetei. Produsele pentru ingrijirea fetei detin certificare bio.
Clientii hipermarketurilor Carrefour sunt invitati la standurile LES COSMETIQUES DESIGN PARIS pentru a testa produsele gamei in urmatoarele zile:
joi (20 februarie), in intervalul 16:00-20:00
vineri (21, 28 februarie, 7 martie), in intervalul 16:00-20:00h
sambata (22 februarie, 1, 8 martie), in intervalul 10:00-16:00h
Cu peste 9.900 de magazine in 33 de tari, grupul Carrefour este al doilea retailer mondial si numarul 1 in Europa. De peste 50 de ani, Carrefour se afirma ca un partener zilnic pentru peste 25 de milioane de clienti din Europa, Asia si America Latina. Cu peste 3 miliarde de operatiuni la casa, prin intermediul tuturor activitatilor sale, Grupul isi asuma responsabilitati economice, sociale si de mediu si garanteaza pentru calitatea produselor sale si securitatea clientilor sai.
In Romania, Grupul Carrefour numara 163 magazine dintre care 25 hipermarket-uri "Carrefour", 78 supermarket-uri "Market", 59 magazine de proximitate "Express" si un website de comert online: www.carrefour-online.ro.