Carrefour Romania a premiat recent copiii talentati din clasele 0 - VIII, participanti in cadrul Concursului de desene Carrefour 2013, ajuns deja la a XXIII-a editie.
Concursul a fost asteptat cu drag atat de catre elevi, cat si de cadrele didactice din cele 15 orase in care Carrefour este prezent cu cel putin un hipermarket: Bucuresti, Brasov, Poliesti, Constanta, Iasi, Cluj, Braila, Suceava, Pitesti, Focsani, Oradea, Sibiu, Buzau, Drobeta si Focsani.
Premiile cele mai mari, la care au visat toti copiii, cele 15 excursii la Disneyland, au fost oferite de Carrefour Romania si impartite in fiecare oras participant la concurs.
Astfel, 15 elevi talentati si norocosi se vor distra timp de un weekend impreuna cu familiile lor la Disneyland Paris, alaturi de personajele din desenele animate preferate, bucurandu-se de diferitele jocuri si spectacole, special organizate pentru ei.
Elevii au fost invitati sa-si foloseasca imaginatia desenand pe plansele distribuite in toate scolile participante la actiune, conform temei "Sa descoperim cadourile iepurasului de la Carrefour".
Desenele micilor artisti vor putea fi admirate in cadrul expozitiilor din cele 24 de hipermarketuri Carrefour pana pe data de 20 mai 2013.
"De doua ori pe an copiii ne bucura cu desenele lor si ne ajuta sa ne impodobim magazinele pentru sarbatoare. Pentru ca intelegem valoarea micilor artisti, Carrefour si partenerii sai ii premiaza pe cei mai talentati si norocosi, in spearanta ca, la editia viitoare ne vor aminti, o data in plus, de esenta acestor sarbatori de capatai ale crestinatatii", a declarat Andreea Mihai, director marketing Carrefour Romania.
Premii oferite:
Premiul I - 15 excursii de un week-end, pentru castigatori si familiile lor (2 copii si 2 adulti) la Disneyland Paris
Premiul II - 15 laptopuri, oferite de Carrefour
Premiul III - 24 biciclete oferite de Eurosport DHS
Mentiuni clasele V - VIII - 24 DVD player-e, oferite de Carrefour
Mentiuni speciale - 150 de cupooane de cumparaturi in valoare de 100 lei oferite de Carrefour
Premii de participare: aproximativ 10.000 de produse au fost oferite ca premii de participare elevilor din clase castigatoare