Cautare

62603 de rezultate pentru "carrefour sarbatoreste saptamana asiatica in magazinele din toata tara" (6.74 secunde)
Filiera Calitatii Carrefour reprezinta solutia pe care Carrefour o ofera clientilor sai in conditiile poluarii, industrializarii si riscurilor de contaminare a produselor care ajung pe masa tuturor.
Cu ocazia Saptamanii Franceze din perioada 25 septembrie - 1 octombrie, Carrefour isi asteapta clientii cu delicatese frantuzesti la preturi mici si imulte alte surprize pentru intreaga familie.
Grupul Carrefour lanseaza, incepand cu 2 octombrie, in reteaua de magazine Market din 22 de orase un nou program de fidelitate, Card Plus - cea mai noua modalitate pentru clienti de a beneficia de sute de promotii suplimentare si reduceri semnificative la produsele alimentare si nealimentare, de cadouri cu ocazia zilei de nastere si de ziua numelui.
Carrefour deschide al doilea supermarket al sau din orasul Targu Mures, marti, 29 aprilie 2014, ridicand numarul total de magazine in acest format la 80.
Carrefour Romania a premiat recent copiii talentati din clasele 0-VIII, participanti in cadrul Concursului de desene Paște 2014, ajuns deja la a XXV-a ediție.
Clientii magazinului www.carrefour-online.ro pot achizitiona direct de pe site buchete si aranjamente florale marca FlorideLux.ro incepand cu vineri, 7 februarie 2014. Pentru moment, magazinul Carrefour-Online.ro prezinta in oferta sa 53 de varietati de buchete si aranjamente florale care vor fi livrate prin intermediul FlorideLux.ro.
Incepand cu luna mai, Carrefour Romania vine in intampinarea clientilor cu un nou serviciu destinat cumparaturilor online prin intermediul platformei www.Carrefour-Online.ro.
Carrefour Romania si Agrico-M au semnat parteneriatul privind Filiera Calitatii Carefour pentru cartofi, un acord pentru productia si comercializarea de cartofi de calitate ridicata, obtinuti printr-un proces tehnologic strict controlat, de la insamantare pana la vanzarea catre consumatorul final.
Fundatia Carrefour organizeaza cea de-a doua colecta internationala de alimente in Romania, in colaborare cu Banca de Alimente a Crucii Rosii Romane, in toate cele 27 de hipermarketuri Carrefour din tara si in magazinele de tip Market din Alba Iulia, Bacau, Ramnicu Valcea si Targoviste.
Carrefour promoveaza produsele fabricate in Romania Carrefour Romania anunta lansarea unui catalog cu produse fabricate in Romania. Promovarea productiei romanesti si stabilirea unor relatii comerciale durabile cu mediul economic din Romania este o prioritate pentru Carrefour Romania.
Carrefour deschide primul sau supermarket din orasul Targu Jiu, joi, 28 august 2014, ora 8:00, ridicand numarul total de magazine inacest format la 80.
Carrefour Romania ofera 42.000 de pachete cu rechizite, orare, dulciuri si alte surprize copiilor de clasa 1 din cele 16 orase in care este prezent cu hipermarketuri, cu ocazia inceperii noului an scolar.
Grupul Carrefour deschide al doilea supermarket al sau din orasul Ramnicu Valcea si al 79-lea din tara, joi, 13 martie, ora 8:00:
Carrefour Romania a premiat recent copiii talentati din clasele 0 - VIII, participanti in cadrul Concursului de desene Carrefour 2013, ajuns deja la a XXIII-a editie.
In perioada 19 iunie - 16 iulie, Carrefour Romania lanseaza o noua provocare clientilor sai si ii invita in Marea Vanatoare Aniversara pentru a sarbatori 13 ani de preturi incendiare pe piata din Romania.
Pentru o experienta de cumparaturi cat mai placuta, Carrefour Romania pune la dispozitia clientilor hipermarketului online www.Carrefour-Online.ro o noua serie de beneficii de care se pot bucura incepand cu luna octombrie.
Solicitarea de suspendare a hotararii de intrare in insolventa a Carrefour va fi analizata in 15 ianuarie de Tribunalul Bucuresti, dupa ce avocatii retailerului au depus cererea la finele anului trecut.
"Noua colectie TeX, exclusiv la Carrefour, prezinta solutii lejere de vara pentru intreaga familie.
In perioada 29 mai-4 iunie, Carrefour Romania gazduieste Saptamana Italiana, parte a Festivalului Italian, organizat de ICE- Agentia Italiana pentru Comert Exterior, sub patronajul Ambasadei Italiei in Romania.
Decizia, luata impreuna cu sindicatele si reprezentantii angajatilor din magazine, face parte din noua strategie de dezvoltare a unuia dintre cei mai dinamici angajatori din zona de retail din Romania, strategie care se bazeaza pe siguranta, independenta si initiativa angajatilor sai.
google-analytics.com