Cautare

4937 de rezultate pentru "rezultate titularizare 2010 pitesti" (3.31 secunde)
58/2010 (modificata prin OUG nr. 82/2010) care reglementeaza modul in care trebuie sa depuna declaratii si sa achite contributiile la asigurarile sociale (la pensii) si la somaj persoanele care au contracte de drepturi de autor sau alte contracte si conventii civile. ... 58/2010, modificata prin OUG nr.
Pe baza unei analize asupra evolutiei preturilor in 2009-2010, site-ul dealnews.com prezinta o lista cu 12 lucruri ce vor putea fi achizitionate cu mai putini bani.
Fima Euroconstruct, care apartine patronilor Golden Blitz, a cA¢stigat licitatia organizata pentru repararea unei portiuni din autostrada Bucuresti -Pitesti.
Platile catre compania de constructii care repara Autostrada Bucuresti-Pitesti au fost sistate de catre Ministerul Transporturilor, din cauza calitatii slabe a lucrarilor, pana la rezolvarea problemelor, a declarat Radu Berceanu, ministrul Transporturilor, citat de Mediafax.
Oltchim va negocia contractarea unui credit bancar de 100 milioane euro pentru finantarea achizitiei activitatii de petrochimie de la rafinaria Arpechim Pitesti a Petrom si asigurarea capitalului de lucru, operatiunile fiind aprobate de companie la sfarsitul lunii decembrie.
Aceasta in conditiile in care niciunul dintre ei nu a reusit sa gaseasca solutia pentru proiecte mult mai importante, cum ar fi cel al autostrazii Pitesti-Sibiu.Sau macar terminarea celei de-a doua autostrazi pana la Constanta.
Proiectul Penetratia Splaiul Independentei - Ciurel - A1 prevede un drum expres si un pod care sa lege autostrada Pitesti-Bucuresti de Splaiul Independentei.
Compania Nationala de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a publicat, in noul Sistem Electronic de Achizitii Publice (SICAP), doua anunturi de intentie privind atribuirea lucrarilor de proiectare si executie a unor sectiuni totalizand 68 de kilometri din Autostrada Sibiu-Pitesti.
• Pentru evitarea aglomeratiei pe Autostrada A1 Pitesti -Bucuresti, se poate folosi, ca ruta alternativa, D.N. 7 Pitesti - Gaiesti - Bucuresti. ... • - DN73 Brasov - Bran - Campulung Muscel - Pitesti - Autostrada A1- Bucuresti( sau DN 7 Pitesti - Gaiesti - Bucuresti).
Contractele pentru constructia pe portiuni, in regim de concesiune, a autostrazii Pitesti-Brasov, semnate in timpul mandatului ministrului PSD al Transporturilor, Miron Mitrea, in 2004, au fost reziliate dupa schimbarea politica de la finele anului respectiv.
Astfel, se sustine ca, spre deosebire de demersul initiat in anul 2010, in cazul de fata Ministerul Administratiei si Internelor se afla in situatia de a lua masuri de incetare a raporturilor de munca sau de serviciu ale politistilor, cadrelor militare, preotilor militari, soldatilor si gradatilor voluntari, functionarilor publici si personalului contractual, in vederea respectarii prevederilor Legii bugetului de stat pe anul 2011, in ceea ce priveste incadrarea in limita alocata cheltuielilor de personal.
Guvernul a depus la Parlament, joi seara, proiectul de buget pentru 2010, cu solicitarea ca documentul sa fie dezbatut in regim de urgenta. Guvernul a aprobat, miercuri, proiectul de buget pentru 2010.
Prognozele publicate zilele trecute de Comisia Nationala de Prognoza arata ca, in 2009, PIB-ul din regiunea Sud-Vest va scadea cu 4,1% fata de anul precedent, iar in 2010 se va comprima cu 0,1% fata de anul acesta.
Cu rezultate mediocre.
In trimestrul al treilea al acestui an, profitul declarat si platit de firmele doljene a scazut drastic, in comparatie cu aceeasi perioada din 2010, asadar, cu cat presiunea fiscala este mai mare asupra mediului de afaceri, cu atat mai putini bani ajung in vistieria statului.
REZULTATE ALEGERI PREZIDENTIALE 2014.
Din aceste rezultate, poate fi determinata starea de incarcare a bateriei. ... O regula de baza este ca o baterie descarcata uniform va avea rezultate slabe pana cand va fi incarcata corespunzator, in timp ce una incarcata complet va avea rezultate bune indiferent de capacitatea ei.
Comisia Europeana solicita Ministerului Transporturilor si Infrastructurii taxa de drum pentru Coridorul IV PanEuropean de transport rutier, care cuprinde tronsoanele Constanta - Bucuresti - Timisoara - Arad - Nadlac, iar cererile de finantare pe POS-T trebuie sa aiba in vedere aceasta politica.Ministrul transporturilor si infrastructurii (MTI), Radu Berceanu, s-a intalnit marti cu o delegatie a Comisiei Europene, condusa de responsabilul pentru Romania al Directiei Generale de Politici Regionale a Comisiei Europene, Anastassios Bougas, precum si cu reprezentanti ai Bancii Europene de Investitii (BEI).Oficialul european a adus in discutie problema taxarii pentru Coridorul IV PanEuropean de transport rutier, care cuprinde tronsoanele Constanta - Bucuresti - Timisoara - Arad - Nadlac, varianta care ar trebui sa fie luata in calcul inca de la lansarea investitiei respective, iar cererile de finantare pe POS-T trebuie sa aiba in vedere aceasta politica.Radu Berceanu le-a precizat reprezentantilor Comisiei Europene prioritatile investitionale ale Romaniei in transporturi, mentionand faptul ca obiectivul major al mandatului sau este dezvoltarea Coridorului IV Pan-European.De asemenea, acesta a punctat faptul ca MTI a facut toate demersurile necesare pentru finalizarea autostrazii Bucuresti - Constanta, urmand sa se discute si reducerea termenului de realizare a centurii Constantei.Ministrul Radu Berceanu a precizat ca tronsonul de autostrada Nadlac - Sibiu este alta prioritate, tronsonul Arad - Timisoara si centura Aradului fiind in constructie, iar celelalte parti ale acestei autostrazi sunt in stadiul de pregatire, lucrarile pentru realizarea lor urmand sa inceapa pana in anul 2010.In acest sens, pentru interconectarea intregului Coridor IV PanEuropean trebuie "atacate" lucrarile de constructie la inelul de centura Bucuresti si la partea de autostrada Pitesti - Sibiu.Proiectele POS-T trebuie sa aiba prioritateStrategia pentru autostrazi vizeaza acordarea catre acelasi constructor nu numai a unei concesiuni pentru construirea unei sectiuni de autostrada, dar si a dreptului de a opera alta sectiune existenta.
Ei isi vor deschide operatiuni fie in fabrica, fie in jurul ei, fie vor aduce componentele auto de pe langa Pitesti, unde au deja fabricute, pentru ca multi dintre ei sunt si furnizori Dacia.
ANRE analizeaza cererea si ia in calcul faptul ca in 2010 gazele din import au fost si mai scumpe si mai multe decat anii anteriori. ... Furnizorul local de gaze, GDF SUEZ Energy Romania, a cerut autoritatii in domeniu cresterea pretului gazelor naturale de la 1 aprilie 2010.
google-analytics.com