Cautare

3762 de rezultate pentru "accidente rutiere 29 01 2010 in covasnahey1" (2.93 secunde)
Toti par a cauta acelasi lucru, nimeni nu priveste in jur. ... Unele stau pe jos, altele in picioare, insa toti au telefoane deschise. Ei sunt vanatorii de pokemoni, practicantii jocului virtual care a pus in miscare zeci de milioane de tineri din intreaga lume.
oameni suferinzi, raniti in diverse accidente. Sansa lor e de multe ori in mainile chirurgilor plastici.
Reprezentantii sindicatelor prezente la Comisia de Dialog Social au solicitat prefectului Mihai Capra sa fie implicate in verificarile intreprinse de Inspectoratul Teritorial de Munca (ITM), dar si la intocmirea tematicilor de control. ... In ceea ce-i priveste pe angajatori, situatia se prezinta putin mai bine la capitolul securitate in munca.
In cursul acestui an inspectorii de munca au aplicat 34 de sanctiuni, in cuantum total de 148.000 lei, angajatorilor ai caror salariati au suferit accidente mortale de munca.
De ce Romania se afla printre tarile cu risc ingrijorator de accidente vasculare ? ... Bolile cerebrovasculare ucid de patru ori mai multi romani decat alti cetateni europeni si de sapte ori mai multi decat in SUA. AVC reprezinta o problema grava atat in tara noastra, cat si in restul lumii.
Cum trebuie sa reactioneze soferii In intersectiile bucurestene, in zonele in care au loc in mod frecvent accidente de circulatie, a fost amplasat un nou nou indicator: triunghiul rosu cu bulina neagra in interior.
Politistii de la Brigada Rutiera au depistat sambata, in cadrul unei actiuni desfasurate la nivel national pentru combaterea vitezei excesive, care a durat cinci ore, peste 6.500 de soferi care au depasit viteza legala, recordul fiind inregistrat de un barbat din Bucuresti, care circula cu 208 km/h.
Pe primul loc in acest clasament tragic se afla Sectorul 1, cu 97 de accidente grave. Sectorul 2 se regaseste pe locul 2 cu 83 de accidente, anul trecut.
Neasigurarea in momentul efectuarii manevrelor de mers inapoi 4. ... Nesemnalizarea directiei de mers Iata un top 5 al celor mai des intalnite greseli pe care le fac soferii in trafic:
- Medicul care da avizul poate fi tras la raspundere - Legea se aliniaza la UE - Riscul de accidente creste exponential Conform unui ordin de ministru, incepand cu anul viitor, soferii care au probleme cu inima sau diabet nu vor mai putea conduce.
hipertensiune, stres, sedentarism, obezitate, tabagism, alcoolism Doua studii publicate joia trecuta in revista britanica The Lancet subliniaza cresterea alarmanta a numarului de accidente vascular-cerebrale in ultimele doua decenii la persoanele intre 20 si 64 de ani. In mod curent, AVC-ul e asociat cu imbatranirea.
La data de 8 decembrie 2010, in jurul orei 23:30, W. ... Cand a ajuns in apropierea imobilului cu nr. 501, nu s-a asigurat la schimbarea directiei de mers si a intrat in coliziune cu o Ambulanta, condusa de V.
In plus, ele sunt obligatorii pentru posesorii de autoturisme. ... In plus, de anul viitor, companiile de asigurari isi vor stabili singure tarifele pe care le vor practica.
Ponderea platilor pentru vatamari corporale depaseste cu putin 1% in totalul despagubirilor platite de asiguratorii romani pentru politele de raspundere civila auto obligatorie (RCA), comparativ cu peste 50% in cazul companiilor de profil din Europa.
Banciu, declaratii neasteptate despre moartea lui Iovan si a studentei Radu Banciu a vorbit, in cadrul editiei de marti seara a emisiunii sale de pe B1 TV, despre accidentul aviatic care a avut loc in Muntii Apuseni.
Carl Kruger, senator al New York-ului, propune interzicerea utilizarii in oras a echipamentelor electronice de catre pietonii care intentioneaza sa traverseze strada, asta daca nu vor sa primeasca o amenda de 100$.
Politia crede insa ca soferul mai in varsta este responsabil pentru accident. Ziua de 24 iulie a fost nefasta, 13 oameni pierzandu-si viata in accidente rutiere grave, iar alte 31 de persoane fiind grav ranite, cu un total de 29 de accidente.
Statistic, in luna august au loc cele mai multe accidente. Titi Aur, expert in conducere defensiva, a explicat la Antena 3 care sunt principalele cauze ale tragediilor de pe soselele din Romania, dar si motivul pentru care Autostrada Soarelui a devenit drumul mortii.
Anual, intre 10-20% din accidente sunt cauzate de soferii obositi. Soferii obositi vinovati de accidente rutiere pot fi anchetati penal.
La data de 13.12.2010, Brigada Rutiera a Capitalei a desfasurat o actiune pentru depistarea celor care incalca normele rutiere, cu accent pe depasirea coloanei de autovehicule, aflata in asteptare la semafor.
google-analytics.com