Cea mai recenta schimbare la fata in mediul online s-a produs la cel mai mare cotidian exclusiv online, www.revistapresei.ro, care a devenit www.hotnews.ro. Schimbarea, controversata in randul utilizatorilor site-ului, a generat un plus de trafic datorita noii orientari a acestei publicatii online. Ce am vrut sa facem prin acest "rebranding" a fost sa accentuam faptul ca revistapresei.ro nu mai era de mult o simpla suma de stiri din presa, ci o selectie extrem de minutioasa a stirilor zilei, inclusiv din surse proprii. Hotnews.ro imbina viteza de reactie a televiziunii sau radioului cu textele mai structurate ale presei scrise, profitand de avantajele specifice ale Internetului, hypertextul si interactivitatea. Materialele jurnalistice sunt difuzate atat in format text, dar si audio, video sau foto. In plus, site-ul ofera gratuit acces la arhiva, dosare, forum, serviciu profesionist de newslettere si asigura link-uri catre toate publicatiile romanesti on-line. Munca unei redactii cu mai mult de cinsprezece oameni, neapartenenta la nici un trust de presa (si implicit independenta politica) si actualizarea non stop (ajungand si la peste 50 update-uri pe zi) sunt motivele pentru care www.hotnews.ro este cel mai profesionist serviciu de stiri de pe Internetul romanesc, a comentat Ioan Margarit, editor coordonator al Hotnews.ro.

HotNews.ro reprezinta primul proiect de succes al Asociatiei Editorilor de Presa On-line, lansat pe Internet din aprilie 2000, sub numele RevistaPresei.ro. Pentru acest rebranding, www.hotnews.ro a beneficiat de consultanta companiei Headvertising pentru acest facelift, iar impactul s-a vazut imediat in traficul site-ului, cresterea numarului de utilizatori/saptamana fiind de peste 20%.