Din luna august, ROMTELECOM a initiat o noua campanie de promovare, in presa scrisa, radio, TV si Internet , pentru serviciul de acces la Internet prin dial-up, ClickNet Start.

Campania se va desfasura pana la sfarsitul anului si este centrata in jurul conceptului „Am vazut pe net”. Executiile sunt voit amuzante si exprima ideea de libertate a gandirii, prin inovatie si originalitate. Campania se adreseaza internautilor, oamenilor dinamici, cu umor si, nu in ultimul rand, creativi.

„Am vazut pe net” este o replica ce simbolizeaza un mod activ de viata si reflecta spiritul unei comunitati din ce in ce mai numeroase. Ea este reprezentativa pentru oamenii care navigheaza pe Internet , se informeaza peste medie si doresc sa stie cat mai multe.

Prin programul promotional „ClickNet Bonus”, care recompenseaza folosirea Internet ului de la ROMTELECOM, este si o identificare motivata, cu maximum de satisfactie. Navigand 5 ore pe luna, folosind serviciul ClickNet Start, utilizatorii au posibilitatea de a castiga o multime de premii sau chiar premiul cel mare: un autoturism.

De asemenea, pentru conectarea la Internet prin ClickNet Start, tarifele sunt mai mici de luni pana vineri, intre 18:00 - 8:00 si in tot weekend-ul.