Presa a semnalat in aceste zile ca peste 5 milioane de abonati Telekom au primit facturi umflate din cauza faptului ca programul informatic care genereaza facturile abonatilor a luat-o razna: pe factura curenta apare atat abonamentul lunii anterioare (achitat deja) cat si abonamentul lunii urmatoare. La numerele de telefon ale companiei nu raspunde nimeni. La zecile de mii se sesizari ale abonatilor nu vin raspunsuri. Compania nu a luat nicio masura de a anunta si/sau a cere scuze abonatilor pana la remedierea situatiei.
Noi cunoastem o alta situatie incredibila: de o saptamana, un abonat Telekom din zona Tei (mai precis de pe Strada Inginerilor Tei) nu mai are internet, televiziune si telefonie fixa. Motivul: un cablu de fibra optica rupt. Va intrebati de ce tehnicienii de la Telekom nu inlocuiesc fibra optica defecta. Pentru ca fibra optica se afla in subteran, intr-o canalizare, iar ruptura este intr-o zona proprietate a unei benzinarii Petrom. Dincolo de motivele defectiunii, cititorul nostru din Tei ne-a semnalat aceleasi metehne ale Telekom: la numerele de telefon la care pot fi anuntate deranjamentele nu raspunde nimeni, iar in situatia in care totusi se raspunde intra un robot care te pune in asteptarea unui operator. Clientul Telekom a avut rabdare si a sunat noaptea tarziu. Intr-un final, a reusit sa-si inregistreze sesizarea si i s-a comunicat ca in dimineata urmatoare va veni o echipa pe teren, intre orele 8 - 10. Echipa nu a venit. Clientul s-a dus la Centrul comercial din Dorobanti, unde i s-a explicat ca echipa nu vine la domiciliu decat in final, dupa ce se se remediaza defectiunea, adica fibra rupta din canalizarea de sub Petrom. A trecut o saptamana si situatia nu a fost remediata. Cititorul se gandeste sa renunte la serviciile Telekom: el are un job online de acasa si din cauza Telekom, care nu-i asigura internet, este in imposibilitatea de a munci.