ABC DATA, cel mai mare distribuitor IT din Europa Centrala si de Est, cu operatiuni in opt tari din regiune, a intrat direct si pe piata din Romania si pune la dispozitia partenerilor locali un portofoliu de peste 36.000 de produse, de la peste 200 de producatori internationali. Pentru primul an de activitate pe plan local, compania estimeaza pozitionarea intre primii 15 jucatori din piata de profil, principalele avantaje ale ABC DATA fiind gama larga de produse, serviciile de suport pentru vanzare, timpul scurt de livrare precum si politica de praturi practicata.
"Piata din Romania are un potential enorm de crestere si este extrem de competitiva, motiv pentru care suntem constienti ca un distribuitor modern trebuie sa depaseasca modelele de afaceri traditionale si sa ofere furnizorilor si partenerilor sai o vasta sustinere in logistica, in promovarea vanzarilor si in dezvoltarea solutiilor IT complete. Tocmai furnizarea acestor servicii cu valoare adaugata reprezinta principalul nostru avantaj competitiv care, in timp, se va traduce intr-o pozitie de piata cat mai mare", a declarat Norbert Biedrzycki, CEO si Presedintele Consiliului de Administratie ABC DATA SA.
In medie, compania are o cota de 30% pe pietele pe care activeaza de mai multi ani, respectiv Polonia, Republica Ceha, Slovacia, Lituania, Letonia, Estonia, Ungaria. In momentul de fata, ABC DATA se concentreaza pe dezvoltarea proiectelor din tarile cu potential ridicat, Romania si Germania. De altfel, compania a fost desemnata de cinci ori, in decursul ultimilor sase ani, Distribuitorul Anului in Europa Centrala si de Est, titul acordat de catre cei mai mari producatori din industria IT.

Platforma proprie de logistica si comenzi B2B online - Interlink

Platforma B2B Interlink a fost dezvoltata de catre ABC DATA in urma unei experiente de peste 15 ani in comertul electronic, fiind disponibila pe toate pietele in care este prezenta, in versiuni locale, adaptata cerintelor si practicilor de afaceri din fiecare tara. In acest moment, peste 90% dintre comenzi sunt generate pe platforma InterLink, disponibila pentru partenerii din Romania si pe site-ul ABCDATA.com.ro.


Oferta de produse in continua crestere, plus brand propriu- Colorovo

ABC DATA pune la dispozitia partenerilor locali, din toate segmentele de piata, respectiv integratorii IT, revanzatorii, magazinele care comercializeaza produse IT si electrocasnice, dar si lanturile mari de magazine, un portofoliu de peste 36.000 de produse, de la peste 200 de producatori internationali, aflat in continua crestere.
"Ne straduim in fiecare zi ca portofoliul nostru de produse sa fie complet, disponibil si sa oferim cel mai bun pret partenerilor nostri. In cel mai scurt timp, intentionam sa listam in oferta noastra si de producatori locali, fiind mereu deschisi catre incheierea de noi parteneriate", a declarat Alexandru Gheorghiu, Director Comercial ABC DATA Romania.
In 2010, compania a lansat propria marca - Colorovo, portofoliul de produse fiind dezvoltat intensiv, iar in prezent include tablete si accesorii pentru dispozitivele mobile, consumabile, echipamente de birou si accesorii pentru calculatoare.
Tot din 2010, ABC DATA este o companie publica, listata la Bursa de Valori din Varsovia, iar pentru anul trecut grupul estimeaza o cifra de afaceri de aproximativ 1,2 miliarde de euro.

Despre ABC DATA

ABC DATA este un distribuitor modern, care depaseste modelul traditional de business si ofera partenerilor solutii avansate de achizitii si logistica. In prezent, peste 90% din comenzi sunt procesate prin InterLink - platforma proprie de e-commerce dedicata partenerilor.
ABC DATA a fost primul distribuitor IT polonez care s-a alaturat Global Technology Distribution Council, o organizatie a celor mai mari distribuitori IT din lume.
Cea mai recenta nominalizare a fost acordata in cadrul editiei din 2014 a DISTREE, cel mai mare eveniment dedicat canalelor de distributie IT din zona EMEA.