Aflat deja in al treilea an de existenta, Doizece.ro este unul din cele mai dinamice site-uri de divertisment din portofoliul ARBOmedia. Cu un impresionant numar de 197384 utilizatori inscrisi pana in acest moment, site-ul este o adevarata comunitate virtuala a romanilor de pretutindeni ce doresc sa joace online cel putin unul din cele peste 12 jocuri disponibile.

Site-ul permite totodata crearea de turnee intre jucatori, discutii pe marginea partidelor disputate in sectiunea forum si alte mecanisme interactive care "tin" jucatorii pe site. Un alt aspect inedit este existenta pe site a unor "agenti". Stere, Jeni, Tanta si Titi Manase nu sunt agenti-oameni, ci agenti-roboti care au fost invatati si stiu sa joace cateva din jocurile disponibile pe site: table, cinci in linie, avioane sau fotbal logic. De aceea oricine vrea sa joace (chiar si in situatia ipotetica in care este singur intr-unul din "salile" virtuale de joc) poate alege sa joace impotriva computerului (aaa, a agentului sic!), desi in mod constant pe site sunt cel putin 1000 de jucatori activi concomitent.

Departe de a fi o simpla joaca, site-ul aduna o comunitate destul de interesanta pentru advertiseri: peste 160.000 vizitatori unici lunar (la nivelul lunii aprilie 2005 - sursa BBMedia), din care:

- peste 55% din vizitatori acceseaza site-ul din Bucuresti

- peste 66% barbati,

- ~76% intre 18 si 35 ani

- ~98% petrec peste 30 de minute pe saptamana navigand pe Internet (sursa - studiu Doizece).

Site-ul este un site de calitate, judecand dupa raportul dintre afisarile de pagini / vizitator unic. Astfel, un vizitator unic vede in medie peste 11 pagini lunar (un site are aceaste proportie intre 3 si 6 pagini vazute de un vizitator unic), si aceasta datorita specificului site-ului.

Toate aceste date demografice inscriu www.doizece.ro in "lista scurta" a site-urilor ideale pentru produse si servicii precum: servicii de telefonie fixa si mobila, servicii Internet, telefoane mobile,computere, componente, imprimante si alte produse IT, produse electronice, camere foto, cosmetice, produse de ingrijire si lista poate continua.