Serviciile de evidenta a persoanelor din municipiul Bucuresti vor elibera sambata si duminica, acte de identitate persoanelor cu drept de vot care nu au sau au act de identitate cu temen de valabilitate expirat, informeaza Directia Generala de Evidenta a Persoanelor - Municipiul Bucuresti (DGEP-MB) citata de rtv.net.
Programul de lucru al serviciilor publice comunitare de evidenta a persoanelor din municipiul Bucuresti, cu ocazia referendumului national pentru demiterea Presedintelui Romaniei, a fost extins, sambata, 28 iulie, in intervalul orar 8.00 -16.00 si duminica, 29 iulie, intre orele 8.00-22.00, mai spun sursele citate.
Cartea de identitate se intocmeste si se elibereaza pe baza cererii scrise a persoanei si a documentelor cu care, potrivit legii, se face dovada numelui, starii civile, cetateniei romane si a domiciliului.
Contravaloarea producerii si eliberarii cartii de identitate este de sapte lei.
Pentru eliberarea unui nou act de identitate ca urmare a expirarii termenului de valabilitate, pierderii, furtului, deteriorarii sau distrugerii actului de identitate, cetatenii vor prezenta si un timbru fiscal in valoare de patru lei.